Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fizyka dla szkół ponadgimnazjalnych Fiałkowska

04-06-2012, 5:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2286711678
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 12   
Koniec: 18-05-2012 13:24:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 


Fizyka dla szkół ponadgimnazjalnych
Fiałkowska Maria, Fiałkowski Krzysztof, Sagnowska Barbara

Wydawnictwo: ZamKor - zamiast korepetycji
Oprawa: miękka
ISBN: 83[zasłonięte]88830-4
Stron: 312
Wymiary: 160 x 230


II wydanie. Kurs podstawowy fizyki jest realizowany w bardzo małej liczbie godzin (3 godziny w cyklu nauczania). Nie jest więc możliwe nauczanie według klasycznego układu treści; stąd nowa holistyczna podstawa programowa. Podręcznik jest ściśle dopasowany do realizacji tej podstawy; kolejne tytuły rozdziałów, to hasła podstawy programowej. Nauczyciel pracujący z tym podręcznikiem, ma więc pewność, że zrealizował wszystkie obowiązujące treści a uczeń otrzymał ogólny obraz funkcjonowania przyrody
i informacje o podstawowych prawach rządzących makro- i mikroświatem i relacjach między nimi. W podręczniku proponuje się różne formy aktywności ucznia (praca z tekstem, rozwiązywanie zadań, praca z komputerem, wykonywanie prostych doświadczeń). Nie oznacza to, że należy wykorzystać wszystkie, realizując podręcznik od deski do deski; nauczyciel powinien dokonać wyboru tych, które najlepiej odpowiadają jego uczniom.