Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FIRMY RODZINNE JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES

19-01-2012, 22:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 10 zł     
Użytkownik ARTI91
numer aukcji: 2048526568
Miejscowość @
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-01-2012 12:05:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Firmy rodzinne są najstarszym sposobem prowadzenia biznesu i jednym z fundamentów rozwoju gospodarczego każdego kraju. Zarządzanie przedsiębiorstwem należącym do rodziny jest jednak często trudniejsze niż kierowanie inną formą biznesu, ponieważ splatają się tu zarówno więzi pokrewieństwa, jak i relacje biznesowe nie zawsze tak samo pojmowane przez członków rodziny, zwłaszcza starszych i młodszych. Jak zatem wyważyć pomiędzy wartościami rodzinnymi a nadrzędnym celem, którym jest rozwój i konkurencyjność firmy; jak ją zorganizować, aby uniknąć konfliktów międzypokoleniowych?
Autorzy tej książki przedstawiają skuteczne sposoby, metody i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwami "familijnymi" różnych branż i wielkości. Nie ma tu gotowych recept i rozwiązań, ale jest pakiet wiedzy i praktycznych instrumentów, które umiejętnie stosowane powinny przyczynić się do lepszego zrozumienia istoty i celów biznesu rodzinnego, problemów sukcesji, przekazywania władzy i własno?ci oraz uporządkowania systemów, strategii, kultury organizacji i zarządzania, a także przełamania stereotypów kojarzących family business z działalnością prowadzoną nieprofesjonalnie i na małą skalę. Pomogą w tym również zamieszczone w książce testy psychologiczne, kwestionariusze kwalifikacyjne, bilanse i plany sukcesyjne, a także przykłady i studia przypadków znanych firm rodzinnych.
Publikacja adresowana jest do właścicieli i menedżerów firm rodzinnych, osób, które przygotowują się do podjęcia tego typu działalności, wykładowców i studentów kierunków biznesowych, szerokiego kręgu odbiorców zainteresowanych tą problematyką.