Opis książki:
Firmy rodzinne są najstarszym sposobem prowadzenia biznesu i jednymz fundamentów rozwoju gospodarczego każdego kraju. Zarządzanie przedsiębiorstwem należącym do rodziny jest jednak często trudniejsze niż kierowanie inną formą biznesu, ponieważ splatają się tu zarówno więzi pokrewieństwa, jak i relacje biznesowe nie zawsze tak samo pojmowane przez członków rodziny, zwłaszcza starszych i młodszych. Jak zatem znależć równowagę pomiędzy wartościami rodzinnymi a nadrzędnym celem, jakim jest rozwój i konkurencyjność fi rmy; jak zorganizować rodzinę, aby uniknąć konfl iktów międzypokoleniowych?Autorzy tej książki przedstawiają skuteczne sposoby, metody i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwami "familijnymi" różnych branż i różnej wielkości.Nie ma tu gotowych recept i rozwiązań, ale jest pakiet wiedzy i praktycznych instrumentów, które umiejętnie stosowane powinny przyczynić się do: lepszego zrozumienia istoty i celów biznesu rodzinnego, wyjaśnienia problemów sukcesji, przekazywania władzy i własności, uporządkowania systemów, strategii, kultury organizacji i zarządzania, przełamania stereotypów kojarzących family business z działalnością prowadzoną nieprofesjonalnie i na małą skalę.Pomogą w tym również zamieszczone w książce: testy psychologiczne, kwestionariusze kwalifi kacyjne, bilanse i plany sukcesyjne, a także przykłady i studia przypadków znanych fi rm rodzinnych.Publikacja adresowana jest do właścicieli i menedżerów fi rm rodzinnych, osób, które przygotowują się do podjęcia tego typu działalności, wykładowcówi studentów kierunków biznesowych, szerokiego kręgu odbiorców zainteresowanychtą problematyką.
Zobacz nasze pozostałe aukcje
Dodaj nas do ulubionych sprzedawców
Zapraszamy serdecznie.
|