Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

08-06-2014, 11:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 4225562364
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 08-06-2014 11:12:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Autorzy: Paweł Frankowski

Rok wydania: 2010

Stron: 280

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2517-8

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia — precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy — uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne — nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!

  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_biznesit marketing, internet, biznes, perswazja, reklama, strategia, firma, copywriter, bezpieczeństwo, usability, audyt, zysk, it, strona internetowa, sprzedaż, dane, zarządzanie, taktyka, informacje, klient, ochrona, kurs, książka, podręcznik, tutorialmarketing, sukces, perswazja, reklama, usability, blog, copywriter, witryna, strona internetowa, ochrona danych osobowych, pozycjonowanie, start up, start-up, rodzaje stron internetowych, znaki towarowe, startup, tworzenie stron www, slogan, strona, strony internetowe, grupy docelowe, kurs, książka, podręcznik, tutorial