Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!
- Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki
swoich działań
- Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
- Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie
na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane
zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia,
związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności
internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać
kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej
dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko
mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego
zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko
to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych.
Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia
strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe
dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się
przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz
wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów
społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj,
przemyśl i... do dzieła!
- Cele przyświecające projektom internetowym
- Różne rodzaje stron internetowych
- Budowanie strategii i jej założenia
- Grupy docelowe i sposoby ich określania
- Współpraca z agencją interaktywną
- Sponsoring i środki unijne
- Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
- Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
- Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
- Logotyp i slogan a znaki towarowe
- Ochrona konkurencji i prawo autorskie
- Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
- Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
- Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu
Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa
sukcesu w sieci!
|