Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

28-02-2012, 19:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 32.19 zł      Aktualna cena: 32.19 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030562313
Miejscowość Katowice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 20   
Koniec: 30-01-2012 18:49:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Autor: Paweł Frankowski

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2517-8

Liczba stron: 280

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Data Wydania: 2[zasłonięte]010-02 r.

Cena:

tylko 32,19 zł

Opis przedmiotu

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!

  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Web 2.0 i 3.0
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.