Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz

26-06-2015, 7:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik mar_cco
numer aukcji: 5396010451
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki Tytuł oryginalny: No Cash No Fear: Entrepreneurial Secrets to Starting Any Business with No Money Rok wydania: 2007 ISBN: 83-[zasłonięte]-0228-3 Wydawnictwo: Helion - Onepress Seria wydawnicza: Small Business Autor: Allen Terry Tłumaczenie: Kwaśniewska Anna Dodatkowe informacje: Oprawa: Miękka Liczba stron: 328

 

Najlepsze firmy założono z sercem 
-- niekoniecznie z pieniędzmi...

  • Dlaczego brak gotówki to nie problem?
  • Jak pozyskać fundusze od inwestora venture albo od... klienta?
  • Jak ograniczać koszty inwestycji -- wypożyczaj, zamiast kupować!

Pizzeria w Rosji, schronisko górskie, wydawnictwo, giełdowy serwis informacyjny -- to zaledwie kilka z dwudziestu firm założonych przez Terry´ego Allena, autora tej książki. Zaczynał z pustą kieszenią, bez fachowej wiedzy i bez dyplomu. Jak to zrobił? Mówi, że to proste -- zaczął biec i został Forrestem Gumpem biznesu.

Rozpowszechnione jest przekonanie, że biznes zaczyna się od dobrego pomysłu. Może i tak, ale wiesz co? Dobre pomysły ma każdy, a jednak mało kto wprowadza je w życie. Przedsiębiorcy to ludzie, których łączy jedno -- w pewnym momencie życia zdobyli się na odwagę i zaczęli działać niezależnie. Dołącz do ich grona. Zacznij robić to, co lubisz. Działaj z pasją, a pieniądze pojawią się z czasem. Dowiedz się:

  • jak rozstrzygnąć dylemat przedsiębiorcy: łatwo wytworzyć, trudno sprzedać,
  • jakie bodźce skłaniają ludzi do kupowania: pieniądze, ego, romantyzm, instynkt),
  • jak najszybciej stracić kapitał: reklama masowa,
  • co naprawdę motywuje nas do działania: strach i konieczność,
  • jak sprzedawać produkty, których jeszcze nie ma: nazwy potencjalnych produktów,
  • jak zarabiać za dawną "żelazną kurtyną": przygoda z rosyjską pizzerią i lodziarnią.

Zostań Forrestem Gumpem biznesu -- 
zacznij biec, a dotrzesz daleko!