Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Firma w internecie. Poradnik subiektywny. T. Hipsz

12-07-2012, 11:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 1 zł      Aktualna cena: 1 zł     
Użytkownik Slawekp308
numer aukcji: 2440569155
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 33   
Koniec: 02-07-2012 18:09:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, przedmiotem licytacji jest nowa książka. Cena z okładki to 39 zł. Ja wystawiam od 1 zł. Zapraszam do licytacji :) Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych. Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci. Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić? Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci? Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom? Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi? Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji