SPRZEDAJĄCY Wojciech Kojemski ul. Aluzyjna 33c/801 03-149 Warszawa NIP: 118[zasłonięte]125-13 ZAPEWNIAM • szybka i rzetelna obsługa • szybki kontakt (mail, telelefon, GG, Skype) • płatność gotówką, przelew, karta • solidna, bezpieczna przesyłka • paragon lub faktura VAT • wysyłka za granicę • 10 dni na zwrot PLATNOŚCI Opcja 1 - Płatność Allegro e-przelew, przelew bankowy, karta kredytowa, płatność oddziale banku lub na poczcie (wydruk gotowego formularza) Opcja 2 - przelew 89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025 W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro! Opcja 3 - gotówka, w przypadku: - odbioru osobistego, - przesyłki płatnej za pobraniem. ZBIORCZA PRZESYŁKA Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony. LISTY ZWYKŁE Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący. | Przedmiot aukcji: Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Termin realizacji:
Autor: Hipsz Tomasz Wydawnictwo: Helion Typ produktu: książka Liczba stron: 168 Oprawa: miękka Format: 140x208 ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46469 Data wydania: 2[zasłonięte]012-05 Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
- Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
- Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
- Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
- Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
- Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.
H_FIRWIN |