Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - T.Hipsz

12-07-2012, 18:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.99 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 2396065648
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 03-07-2012 23:15:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz mapki.

 

KONTAKT

Pn.-Pt.:    11:00 - 17:00
Sobota:   11:00 - 14:00

22 [zasłonięte] 22

601 [zasłonięte] 858

Tryb SkypeMe™! Skype
Gadu-gadu
[zasłonięte]@orbito.pl
 

ZAPEWNIAM

• szybka i rzetelna obsługa

• szybki kontakt (mail, telelefon,
   GG, Skype)

• płatność gotówką, przelew, karta

• solidna, bezpieczna przesyłka

• paragon lub faktura VAT

• wysyłka za granicę

• 10 dni na zwrot

 

PLATNOŚCI

Opcja 1 - Płatność Allegro 
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)

Opcja 2 - przelew    
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!

Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.

 

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.

 
Przedmiot aukcji:
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Termin realizacji:
availability
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - T.Hipsz

Autor: Hipsz Tomasz

Wydawnictwo: Helion

Typ produktu: książka

Liczba stron: 168

Oprawa: miękka

Format: 140x208

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46469

Data wydania: 2[zasłonięte]012-05


 

Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.

H_FIRWIN