SPRZEDAJĄCY
Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13
KONTAKT
|
Pn.-Pt.: 11:00 - 17:00
Sobota: 11:00 - 14:00
|
|
22 [zasłonięte] 22
|
|
601 [zasłonięte] 858
|
| Skype |
| Gadu-gadu |
| [zasłonięte]@orbito.pl |
ZAPEWNIAM
• szybka i rzetelna obsługa
• szybki kontakt (mail, telelefon,
GG, Skype)
• płatność gotówką, przelew, karta
• solidna, bezpieczna przesyłka
• paragon lub faktura VAT
• wysyłka za granicę
• 10 dni na zwrot
PLATNOŚCI
Opcja 1 - Płatność Allegro
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)
Opcja 2 - przelew
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!
Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.
ZBIORCZA PRZESYŁKA
Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.
LISTY ZWYKŁE
Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.
|
Przedmiot aukcji:
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Termin realizacji:
Autor: Hipsz Tomasz
Wydawnictwo: Helion
Typ produktu: książka
Liczba stron: 168
Oprawa: miękka
Format: 140x208
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46469
Data wydania: 2[zasłonięte]012-05
Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
- Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
- Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
- Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
- Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
- Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.
H_FIRWIN
|