POLECAMY : NASZA OFERTA
FIRANY ORGANZY WOALE
do każdego wnętrza: gipiury, tradycyjne firany gipiurowe, woale kolorowe, gładkie i haftowane.
TKANINY ZASŁONOWE
· jedwabie naturalne i syntetyczne,
· tafty gładkie i cieniowane,
· batyst, len, bawełna,
AKCESORIA DEKORACYJNE pasmanterie, gipiury, taśmy, lamówki, chwosty.
KONTAKT:
siedziba firmy i salon sprzedaży:
GALERIA WŁOTER
SWIAT KWIATÓW I PREZENTÓW
SALON DEKORACJI OKIEN
04-987 Warszawa ul Wał Miedzeszyński 70 A
TEL/FAX 22 613 [zasłonięte] 12 63 [zasłonięte]815 35
KOM. 601 877 650
PRACOWNIA SZYCIA DEKORACJI OKIEN
TEL 22 [zasłonięte]613 12 KOM 605 032 278
www.firany-wloter.pl biuro@firany-wloter
FORMY PŁATNOŚCI
1. Płace z Allegro
2.Przelew zwykły na konto firmowe:
Nr konta:
PKO BP X ODDZIAL w Warszawie
REGULAMIN ZAKUPÓW :
- Zakupiony towar wysyłamy w ciagu 2-3 dni ( licząc dni robocze) od daty wpływu wpłaty na konto.
- Zamówienia na indywidualny wymiar realizujemy do 7 dni od wpłaty( dni robocze), w sytuacjach wyjątkowych ( nawał pracy, brak dostępności koloru) –do 14 dni lub powiadamiamy i zwracamy natychmiast pieniądze.
- Wysyłamy przesyłki poprzez Pocztę Polską: list priorytetowy : 9,00 paczka priorytet: 15,00, paczka powyżej 5 kg 21,00 pln.
- Kupując kilka rzeczy, płacisz tylko raz.
- Wysyłamy próbki tkanin przy przewidywanym większym zakupie. Należy zakupić na naszej Aukcji Usługa szycia 2 szt licytacyjne i określić rodzaj, kolor tkaniny, nr aukcji oraz własny Nick i adres.
- Przepraszamy, chwilowo nie odpowiadamy na duże ilości e-maili dotyczących kalkulacji oraz wyliczeń ilości tkanin na wybrany model. Jeśli zakupicie Państwo 1 SZT na aukcji usługa szycia , udzielimy wtedy szczegółowych informacji.
- Zapewniamy możliwość zwrotu towaru, jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań . jest to możliwe w ciągu 2 dni od odbioru przesyłki, bez śladów użytkowania i uszkodzeń. Zwrot towaru na koszt Kupującego.
- Zwroty nie dotyczą tkanin ciętych z metrażu oraz dekoracji szytych na indywidualne zamówienie.
- Dekoracje z ekspozycji , w cenach wyprzedażowych podlegają zwrotowi , natomiast nie usuwamy reklamacji i nie wymieniamy. Zapewniamy, że są pełnowartościowe.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia terminu dostawy z winy kuriera.
- Prosimy o powiadomienie, jeśli nastąpi problem , postaramy się wyjaśnić .
- Po otrzymaniu przesyłki oczekujemy na komentarz, będzie to dla nas znak, że przesyłka została doręczona .
- W sytuacji, gdy przesyłka dotrze ze śladami uszkodzeń lub otwierania, prosimy o sprawdzenie zawartości oraz sporządzenia protokołu w obecności kuriera.
- Spory i reklamacje rozstrzygamy zgodnie z regulaminem zakupów oraz zasadami Allegro.
Zapraszamy ŻYCZYMY UDANYCH zakupów
|