Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FINGERPRINT NO. 2

18-02-2014, 7:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 177.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3898214642
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-02-2014 07:37:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06186, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39138, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71735, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07600, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10966, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06186, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39138, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71735, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07600, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10966

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Fingerprint No. 2: The Evolution of Handmade Elements in Graphic Design

FINGERPRINT NO. 2

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Chen Design Associates
Language: English
Publisher: How Books
Publication Date: 11 Mar 2011
Dimensions: 26.2 x 23.5 x 2.1 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 16AA61D650

 

 

As with the previous book, each visual example is allotted either a page or a spread depending on the complexity of the design. An accompanying caption credits the design firm, art director, designer, illustrator, etc. and there is also be a brief explanation regarding the hand-created element(s) in the piece. One of the features that resonated favourably among readers is the ability to get a glimpse into the mind and the process of the work showcased. Throughout the book, there are several projects that have more background written about them and a more detailed explanation of a specific tool or process.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HAND JOB: A CATALOG OF TYPE Michael Perry

 GRAPHIC DESIGN THINKING: BEYOND BRAINSTORMING

 FINGERPRINT

 HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER Adrian Shaughnessy

 TYPOGRAPHY SKETCHBOOKS Heller, Talarico

 GRAPHIC: INSIDE THE SKETCHBOOKS OF ... Heller