Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fine Art of Advertising - Barry Hoffman NOWA Wroc

18-01-2012, 13:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 77 zł     
Użytkownik Tradebooks
numer aukcji: 2024362129
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 9   
Koniec: 27-01-2012 14:44:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa w 24h Konto Tradebooks oraz Tradebooks2 łączą się!
Kupując na jednym i drugim za przesyłkę płacisz tylko raz!
www.tradebooks.pl książki po angielsku
Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS


telefon (71)[zasłonięte]717-52
e-mail: allegro@tradebooks.pl
gg:[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
www.tradebooks.pl książki obcojezyczne
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
www.tradebooks.pl książki angielskie
szybka wysyłka www.tradebooks.pl książki z zagranicy
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
www.tradebooks.pl literatura obcojęzyczna
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis


Cena: 76.99 zł

Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie

Fine Art of Advertising - Barry Hoffman

Two great traditions - fine art and American advertising - intersect, interact, and explode off the page as prominent ad man Barry Hoffman examines the twentieth century's appropriation of art in order to sell, sell, sell. Filled with vibrant ads that playfully use art-history icons - such as da Vinci's Mona Lisa, Michelangelo's David, Botticelli's Venus, and Warhol's soup cans - as well as rarely seen commissioned art from masters such as Willem de Kooning, Jacob Lawrence, and Rene Magritte, Hoffman shows how the boundaries between fine art and advertising have disappeared. In fact, today's cutting-edge artists, such as Damien Hirst, Barbara Kruger, and Nan Goldin, are all part of the ad game. In each provocative chapter ("The Ironic Get Going," "Pop Goes the Easel", "The Greatest Degeneration") seasoned with wry observations from art world personalities and commentary by advertising and business-world luminaries, Hoffman shows us the ad world and the art world in a new way, and closes the gap between them--if any remains. So if you like art (even though you don't follow it closely), and advertising (even while you hate the fact that you can't escape it), the irreverent, irrepressible, irresistibly ironic Barry Hoffman gives you Both for the Price of One.
Autor: Barry Hoffman
Wydawnictwo: Stewart, Tabori & Chang
Rok wydania: 2003
Stron: 144
ISBN: 1-58[zasłonięte]-222-1
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]47922
Format: 24/26 cm
Oprawa: twarda
Język: angielski


Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.
Fine Art of Advertising - Barry Hoffman NOWA Wroc