Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FINAL FANTASY XIII X360 UŻY 24H @ CHECKPOINT ŁÓDŹ

19-03-2015, 17:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik _Siemasz_
numer aukcji: 5161971479
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-03-2015 16:39:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wykorzystuje kontroler ruchu: Nie
Wersja: pudełkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Checkpoint

KOMENTARZE | ZADAJ PYTANIE | O NAS


784-[zasłonięte]-046

662-[zasłonięte]-001

[zasłonięte]@checkpoint.lodz.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 10:00-19:00
Sobota: 10:00-15:00

Piotrkowska 79
90-423 Łódź

[zasłonięte]23570 
FINAL FANTASY XIII (X360) - UŻYWANA
Gra Final Fantasy XIII (XBOX 360)

PLATFORMA: X360

STAN: gra używana / bardzo dobry

WYDANIE: premierowe / angielskie

WERSJA JĘZYKOWA: angielska

DOSTĘPNOŚĆ: od ręki

GWARANCJA: rozruchowa

UWAGI: brak

WYSYŁKA:



PŁATNOŚĆ:


69 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010611 [zasłonięte] 975402


OPIS GRY:


Final Fantasy XIII jest kolejną odsłoną kultowego cyklu gier z gatunku jRPG, zapoczątkowanego w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Niniejsza pozycja stanowi jeden z elementów szerszego projektu o nazwieFabula Nova Crystallis: Final Fantasy XIII, w skład którego wchodzą jeszcze Final Fantasy Versus XIII na konsolę PlayStation 3 oraz Final Fantasy Agito XIII na telefony komórkowe.

Fabuła produktu opisuje konflikt pomiędzy władzami utopijnego miasta Cocoon a rebeliantami pochodzącymi z naszpikowanej potworami powierzchni planety Pulse. W grze kierujemy m.in. przedstawicielką drugiej ze stron konfliktu, rozpoznawalną ze względu na różowy odcień włosów Lightning. Bohaterce towarzyszymy w trakcie starć z oponentami, bowiem standardowo jednym z podstawowych elementów FFXIII jest walka z hordami przeciwników. Deweloperzy chcieli zbliżyć się w kwestii jakości tej sfery do filmu pt. Final Fantasy VII: Advent Children, a co za tym idzie zwiększyli tempo rozgrywki i zadbali o to, by system walki opierał się na standardowych atakach fizycznych, używaniu magii oraz akcjach specjalnych, dostępnych po naładowaniu odpowiedniego wskaźnika. Łączy on w sobie cechy Active Dimension Battle (ADB), znanego z Final Fantasy XII, oraz klasycznego Active Time Battle (ATB), stosowanego w starszych odsłonach serii.


GALERIA:







ZAPRASZAMY DO NAS