Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

filtr olej ATF Dextron VI Ford Explorer 4R70W

20-01-2012, 14:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 279 zł     
Użytkownik firma-mr
numer aukcji: 2005679349
Miejscowość Olkusz
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-01-2012 19:00:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zasad licytacji opisanych na stronie "O MNIE" !!!

Filtr automatycznej skrzyni biegów 4R70W z  gumową uszczelką oraz 6l najwyższej klasy SYNTETYCZNEGO oleju ATF VI  firmy Petro-Canada do samochodu

Ford
Explorer 4,0 V6 (E) 2[zasłonięte]001-20
Explorer 4,0 V6 (K) 2[zasłonięte]001-20
Explorer 4,0 V6 (X) 1[zasłonięte]996-20
Explorer 4,0 V6 (E) 1[zasłonięte]997-19
Explorer 4,6 V8 (6)           2002
Explorer 4,6 V8 (W)         2002
Explorer 5,0 V8 (P) 1[zasłonięte]997-20


w nawiasie 8 litera nadwozia

tylko do samochodów 4x4 !!!

USZCZELKA MISY 14 ŚRUB
!!! PRZED ZAKUPEM POLICZ ŚRUBY W MISIE OLEJU SKRZYNI !!!


CENA ZA KPL - CZYLI WSZYSTKO CO POTRZEBNE DO WYMIANY :)

KPL = filtr z uszczelką + 6l syntetycznego oleju klasy ATF VI

ATF VI to najwyższej jakości olej do automatycznych skrzyń biegów
Wszystkie wersje DEXRON'A (Dexron II, Dexron III, Type F, Mercon, Mercon V) , Chrysler ATF-Plus  Dexron II z rozszerzeniami D/E zostały zastąpione przez zaprezentowany w 2005 DEXRON VI !!!


Olej do automatycznych przekładni DEXRON®-VI Petro-Canada został specjalnie sformułowany, by spełniać wymagania wszystkich przekładni  w nowych modelach aut.
Cechy
· 2 x dłuższa żywotność niż płynów DEXRON-III ATF !!!
· Ulepszone własności produktu zarówno dla nowych i starszych przekładni
· Znakomite utlenianie i ochrona anty-ścieralna
· Mniejszy rozkład cieczy
· Bardziej ekonomiczne zużycie paliwa niż płyny DEXRON-III (H)
Korzyści
· Pozwala na przebieg 400,000 km (250,000mil) przy normalnych warunkach użytkowania
· Obniża ścieranie przekładni podczas zimnych warunków pogodowych
· Większa odporność oleju na ścinanie
· Większe przenoszenie momentu obrotowego niż oleje DEXRON-III (H)
· Dłuższa trwałość komponentów oraz samych przekładni
PC DEXRON®-VI ATF
· Przystosowany do pojazdów mających wymagania DEXRON-III “H” i IIE
· Przystosowany do pojazdów mających wymagania DEXRON® ATF oraz ATF+

Specyfikacje producentów

Oleje do przekładni automatycznych ATF (Automatic Transmission Fluid) należałoby nazywać płynami hydraulicznymi, gdyż w przeciwieństwie do olejów przekładniowych mają inne własności reologiczne (wyższy wskaźnik lepkości, modyfikowana lepkość kinematyczna, niższa temperatura płynięcia) i fizykochemiczne (odparowalność, skłonność do pienienia, liczbę TBN, zawartość popiołu i metali, wpływ na elastomery zawieszenia silnika). Co więcej, pracują one w zupełnie innym środowisku (przekładnie odśrodkowe i hydrokinetyczne) i całkowicie inaczej przenoszą moment obrotowy.

Wprawdzie dla ogólnego podziału można ciecze smarne sklasyfikować wg norm dla olejów silnikowych SAE (Society of Automotive Engineers - Stowarzyszenie Inżynierów Samochodowych) jako SAE 5W-30, 10W-40 czy 20W-50, jednak w praktyce najważniejsze są normy i specyfikacje producentów: GM Dexron, Ford Mercon czy Chrysler ATF.


100% pozytywnych moich komentarzy = 100% Twojego zadowolenia :)

w razie pytań Pisz :
e-mail : [zasłonięte]@gmail.com

GG:[zasłonięte]60488
 
lub dzwoń od poniedziałku do piątku 9:30-16:30
032 [zasłonięte]2144
501[zasłonięte]635
691[zasłonięte]618
 
w SOBOTY NIE PRACUJEMY :)

JEŚLI NIE SZUKASZ KPL
ZOBACZ INNE MOJE KONTO :)

bladyolkusz(3775)  
http://alle/sklep/[zasłonięte]11850_usaolkusz

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW :)
ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zasad licytacji opisanych na stronie "O MNIE" !!!