faktura, paragon
w przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
NOKTEL
ul. Tęczowa 67, Wrocław
tel. 071/[zasłonięte]795-95, [zasłonięte]@noktel.pl
Zasady sprzedaży i gwarancji
Na każdy zakupiony u nas towar klient otrzymuje paragon lub jeśli wyrazi takie życzenie fakturę VAT.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sprzedaży wysyłkowej, klient detaliczny ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni roboczych bez podania przyczyny. Zwracamy jednak uwagę, na to, że klient ma obowiązek dostarczyć nienaruszony towar na swój koszt do sprzedającego. Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu kosztów wysyłki, a jedynie samej wartości towaru – dlatego bardzo prosimy o PRZEMYŚLANE ZAKUPY.
Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy gwarancji. W celu ewentualnej wymiany, lub naprawy, kupujący musi dostarczyć na swój koszt wadliwy towar do naszej firmy, a my w terminie 14 dni odsyłamy sprawny lub proponujemy inne, ustalone z klientem rozwiązanie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych na nasz koszt.
Wszystkie koszty dostarczenia wymienionego lub naprawionego towaru do klienta pokrywamy my.
Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości zakupionego towaru.
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW