Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FILTR do ekspresu JURA IMPRESSA 5 szt (37zł /szt)

21-01-2012, 22:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 185 zł     
Użytkownik ekspresyjura_pl
numer aukcji: 2039300688
Miejscowość Iwierzyce
Wyświetleń: 15   
Koniec: 21-01-2012 22:18:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Zobacz wszystkie EKSPRESY JURA

Wyślij wiadomość tekstową, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą lub wyśle e-mailem fachową odpowiedź w ciągu kilku godzin.

[zasłonięte]@ekspresyjura.pl

Jeżeli chcesz uzyskać odpowiedź natychmiast pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu.

tel. 0 602 [zasłonięte] 644
(w godzinach od 9.00 do 22.00)




Promocja i Handel Hurt-Detal
Broda Jarosław
39-124 Iwierzyce
Wiśniowa 19
NUMER KONTA: PKO BP 50 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]4050002 [zasłonięte] 000793




Firma Broda e-Shops System to firma, która od zawsze proponuje swoim Klientom produkty o wysokiej jakości i niepowtarzalnym designie.

Działamy na rynku od 1996 roku i przez ten okres umacniamy się jako dostawca produktów tzw. PREMIUM.

W swej ofercie posiadamy ekskluzywne produkty znanych i uznanych producentów marek.

W 2007 roku rozszeżyliśmy ofertę kaw i dodatków oraz akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do ekspresów ciśnieniowych.

Cały czas rozbudowujemy magazyny jak również udoskonalamy rozwiązania logistyczne oraz teleinformatyczne aby przesyłki były realizowane terminowo.
Firma Broda e-Shops System postawiła na jakość i profesjonalną obsługę, a także prezentację sprzedawanych towarów.

Nasze motto brzmi:

'Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre'.

Z poważaniem,
Broda Jarosław





Filtr do ekspresów Jura. Pasuje do JURA IMPRESSA CLARIS WHITE  sztuk ( 37 zł / szt. ) - (nie pasuje do ENA oraz IMPRESSA CLARIS BLUE)

Ekspresy, kawę oraz materiały eksploatacyjne dostarczamy w ciągu 24 h od złożenia zamówienia. Warunkiem jest złożenie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie do godz. 14 00.
  • Wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne




Przystosowany do wszystkich modeli ekspresów JURA IMPRESSA oraz NESPRESSO N90/N9 - NIE PASUJE DO ENA 3 i 5 ORAZ IMPRESSA CLARIS BLUE (Ekspresy Impressa, które w pojemniku na wodę posiadają elementy w kolorze NIEBIESKIM) !.

Filtr należy wymienić po przelaniu 50l wody lub po dwóch miesiącach.
Po upływie tego okresu wkład przestaje działać i wymaga wymiany.

Stosowanie wkładu filtrującego przedłuża żywotność Państwa ekspresu. Zabezpiecza on urządzenie przed osadzaniem się kamienia, a zarazem usuwa z wody metale ciężkie i drobnoustroje i tym samym poprawia smak wody.

Wkład filtrujący jest niezbędny do przygotowania doskonałej kawy, a woda po "przejściu" przez niego jest tak świeża jak ze źródła.

UWAGA! - zbyt częste odkamienianie ekspresu skutkuje w przyszłości jego rozszczelnieniem (odkamienianie - reakcja roztworu kwasu na uszczelki)

Zalecane stosowanie wkładów filtrujących + profilaktycznie raz na 12 miesięcy proces odkamieniania).



Paczki są solidnie i dobrze zapakowane!
Jednakże bez wykupienia OPCJI " OSTROŻNIE " NIE ODPOWIADAMY za stłuczenia podczas transportu
(Poczta Polska).


Opcja " OSTROŻNIE " wzrasta o 1 zł za każde kolejne ROZPOCZĘTE 50 ZŁ wartości produktu.

Ubezpieczenie "OSTROŻNIE", co do wartości produktu wyniesie:

np.    
            0 zł -    50 zł  - 1,22 ZŁ
    50.01 zł  - 100 zł -  2,44 ZŁ
   100.01 zł - 150 zł -   3,66 ZŁ,
itp.


WAŻNE:
 
( w tytule przelewu prosimy konieczne podać NICK )


PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 1szt. PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT CELEM UZGODNIENIA KOSZTÓW PRZESYŁKI. (dotyczy wyłącznie przesyłek POCZTĄ POLSKĄ)


Oferowane produkty dostarczamy w ciągu 24 h (dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.

Warunkiem jest złożenie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie
do godz. 13.00 (Poczta Polska) oraz do godz. 15.30 (Kurier).


Kupujący zobowiązany jest po odbiorze przesyłki sprawdzić jej zawartość przy dostawcy.
W razie stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki lub jej niezgodności należy poprosić dostawcę
( Poczta Polska tylko w przypadku wykupienia OPCJI OSTROŻNIE ) o sporządzenie protokołu szkody.
Protokół wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym proszę przesłać do nas drogą e-mailową lub pocztową.