Filtr cząstek stałych FAP / DPF
Trochę teorii...
Filtr cząstek stałych filtr montowany w układach wydechowych , oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy.
Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. Cząstki sadzy osiadają na porowatych ściankach lub włóknach, wykonanych z metalu, materiałów ceramicznych, lub specjalnego papieru (tylko w przypadku filtrów jednorazowych). Wydajność prawidłowo działającego filtra zawiera się w przedziale od 85% do 100%, co oznacza, że do atmosfery przedostaje się nie więcej niż 15% pierwotnej zawartości zanieczyszczeń w fazie stałej
Automatyczna regeneracja
Gromadzące się w filtrze cząstki sadzy powodują jego stopniowe zapychanie i utratę wydajności. W części pojazdów stosuje się filtry jednorazowe, wymagające wymiany po zapełnieniu filtra. Bardziej zaawansowanym rozwiązaniem jest samooczyszczanie filtra polegające na katalitycznym spalaniu sadzy po osiągnięciu przez filtr odpowiednio wysokiej temperatury
W praktyce wyglada to tak ze filtr czastek stałych regeneruje sie sam srednio co 200 -300 km ,aby doszlo do procesu regeneracji musza byc spelnione takie warunki jak :
temperatura silnika min - 80 stopni
obroty silnika pomiedzy 2[zasłonięte]000-25 rpm
średni czas regeneracji filtra to około 10 minut
Proces ten jest praktycznie nie widoczy dla uzytkownika samochodu
w warunkach typowo miejskich jest to praktycznie nie mozliwe ,jezeli kilkukrotny proces regeneracji filtra nie zostanie w pelni
zakonczony filtr ulega zapchaniu ...co objawia się utratą mocy i zapaleniem sie kontrolki ...
nawet regeneracja serwisowa wymuszona przez tester diagnostyczny nie rozwiaze problemu gdyz raz przepełniony filtr traci swoje
własciwosci bezpowrotnie...
Proces Usuwania filtra cząstek stałych dzieli się na dwa etapy
1)Programowy -czyli modyfikacja oprogramowania
2)mechaniczny -czyli modyfikacji układu wydechowego
PROFESJONALNE USUWANIE FILTROW FAP ,DPF
Dziś wiele firm próbuje usuwać filtry cząstek stałych -z pozoru szybka i łatwa operacja przez złącze diagnostyczne OBD niesie za sobą wiele poważnych konsekwencji dla silnika
ciągle próby regeneracji
przybywanie oleju w silniku
tryby awaryjne
...z tym zgłaszają się klienci po usługach u pseudo-fachowców.
Ceny poprawek po innych firmach sa ustalane indywidualnie .
U nas masz pewność że Twój filtr zostanie usunięty poprawnie!!!!
Możemy usunąć POPRAWNIE filtr FAP DPF W PRAWIE KAŻDYM AUCIE.
Audi VW Seta Skoda -1.4 TDI-edc17, 1.9 TDI PD, 2.0 TDI PD ,2.0 TDI CR-edc17, 2.7 TDI ,3.0 TDI
Alfa Romeo -1.9 .2.4
Bmw –wszystkie silniki edc16 i edc17
Peugeot Citroen -1.6 (109KM) 2.0 (110KM) i (136KM) 2.2 (136KM) 2.2 (170KM) 3.0(w przygotowaniu)
Fiat Lancia -edc15 edc16 -Wszystkie silniki
Ford -1.6 (109KM) 2.0(136) 2.0(140)
Honda- 2.2
Hyundai -2.0, 2.2
Kia –wszystkie silniki
Mercedes-Wszystkie silniki
Mazda-1.6(109KM) 2.0(143)
Nissan 2.2 DCI –w przygotowaniu
Opel –Wszystkie silniki edc16 i edc17 (1.7 125 KM –w przygotowaniu)
Renault -1.9 DCI 2.0 DCI 2.2 DCI
Suzuki –Wszystkie silniki
Volvo -2.0 i 2.4
Kazdego dnia Nasz zespoł inżynierów pracuje nad kolejnymi autami w ktorych wystepuja problemy
z filtrem fap dpf wiec jesli danego auta jeszcze nikt nie robi zadzwon moze juz jestesmy w stanie pomoc.
UWAGA
DPF OFF w Mazda 2.0 143 km na sterowniku- denso juz robimy
Pracujemy na ORYGINALNYM sprzęcie firmy
PO NASZYM ZABIEGU USUNIĘCIA FILTRA NIE MA ŻĄDNYCH BŁĘDÓW W STEROWNIKU I NIE ZAPALAJĄ SIĘ ŻADNE KONTROLKI !!!!!!!!!!!!
******Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu usługi
TEL.516-[zasłonięte]-560
Wszystkie zdjecia sa naszego autorstwa !!!
ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJEĆ !!!
Zapraszamy do naszych oddziałów : Kania koło Bydgoszczy
Czernikowo koło Torunia
NIE STOSUJEMY ŻADNYCH UNIWERSALNYCH PROGRAMÓW ANI EMULATORÓW !!!!!!!!!!!!!!! Audi Seat Skoda Vw Opel Renault Citroën Peugeot Ford Volvo obsługujemy na poziomie SERWISOWYM!!!!
Pierwsze zdjecie przedstawia co sie dzieje z autem po niepoprawnym usunieciu filtra FAP
cena -1000 zł -dotyczy tylko usunięcia programowego
kompleksowe usuniecie filtra 1[zasłonięte]300-16 zł
|