Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Filtr cząstek stalych DPF BMW Przeczytaj opis!

31-01-2014, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik KRZYSIEK-NYSA
numer aukcji: 3892883347
Miejscowość Nysa
Wyświetleń: 23   
Koniec: 31-01-2014 13:05:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przeczytaj opis !!!!!!!  Warto.


UWAGA!

Dotyczy tylko BMW


Witam

Zajmuj się  samochodami BMW  od dobrych kilku lat.

Naprawiam i diagnozuje  DIESLE od BMW  ... taka specjalizacja i hobby.

Jeśli masz objawy , wskazujące  na uszkodzony , zapchany filtr  DPF  nie załamuj się. Dla kogoś kto się na tym zna ,ogarniecie problemu to  kilka minut.

Automatyczne wypalanie filtra  cząstek stałych  w BMW jest uzależnione od kilku  punktów które muszą być  spełnione.

Aby komputer mógł rozpocząć automatyczne wypalanie  podczas jazdy :

 

1. Temperatura silnika musi przekroczyć 75st . Jeśłi silnik nie uzyskuje takiej temp. Wypalania nie będzie!!!!!

W okresie zimowym  często ujawniają się niedomagania termostatów,  głównego lub termostatu EGR .

Wtedy silnik nie uzyskuje temperatury i zaczynają się problemy.   BMW w seri 3 e90 itp. oraz seri 5 itp. Nie umieściło wskaźnika temperatury silnika w zestawie  wskaźników licznika.

Użytkownik nie wie czy jego silnik jest  odpowiednio zagrzany czy nie.

 

2. W baku nie może być mniej niż 10 l paliwa. Jeśli jeździmy często na " rezerwie"  i mamy niej niż 10 l to proces wypalania automatycznego nie uruchamia się lub uruchamia i nie kończy właściwie.

 

3. Aktywacja wypalania automatycznego uzależniona jest również  od  temperatury spalin  , spaliny podczas pracy silnika (podczas jazdy) muszą przekroczyć temperaturę 240st. Jeśli  np . czujnik temperatury  , jest uszkodzony , lub przekłamuje - zaniża pomiar. Komputer nie uruchomi  wypalania filtra.

 

4. Wszystkie silniki BMW wyposażone  w filtr DPF  mają zainstalowaną PRZEPUSTNICĘ - KLAPĘ GASZĄCĄ.

Urządzenie to jest niezbędne do uruchomienia automatycznego wypalania. Jeśli  przepustnica nie działa poprawnie ,lub jest uszkodzona całkowicie , wypalania nie będzie.

 

5.  Jeśli w komputerze silnika DDE  Digital Diesel Electronics  jest zapisany błąd  związany z jakąś nie sprawnością  w układzie filtra.

Np . nie sprawność przepustnicy  , niesprawność czujnika temperatury spalin , niesprawność czujnika ciśnienia spalin , przekroczona wartość ciśnienia spalin , filtr zbyt mocno zapchany.

Komputer nie uruchomi wypalania.

 

Użytkowanie auta z tymi awariami  doprowadza do zapchania filtra sadzą ,  w efekcie  rośnie ciśnienie spalin przed filtrem

( spaliny nie mogą się wydostać)  Taki stan wymusza pracę silnika w trybie awaryjnym .

 

Można zaobserwować wtedy  , zanik dynamiki ,zanik mocy na wysokich obrotach , silnik nie chce się wkręcać powyżej 3 tysięcy obrotów lub wkręca się ospale.

W przypadku awarii w układzie systemu wypalania , może dochodzić do np. zbyt częstego wypalania  , wypalania nie pełnego , ciągłego wypalania  itd. Wtedy można zaobserwować wzrost spalania na komputerze pokładowym.

Paliwo jednak nie jest spalane, tylko w procesie wypalania dostaje się do skrzyni korbowej wtedy można zaobserwować wzrost  poziomu oleju w silniku. Takie zjawisko jest  szczególnie niebezpieczne , ponieważ dochodzi do  rozrzedzenia oleju silnikowego który traci swoje właściwości . O dalszych skutkach pisać nie trzeba. Odbija się to na turbinach , panewkach itd.

 

Uważam że każdy świadomy  użytkownik nowoczesnego diesla, powinien co najmniej raz na pół roku, przeskanować swoje auto diagnostycznie pod kątem  wyłapania małych niesprawności, które w konsekwencji  spowodują duże straty.

Działanie profilaktyczne , pozwala szybko namierzyć awarię usunąć ją  niskim kosztem i przedłużyć "życie" elementom często bardzo drogim.

 

Znam się na tym , wiem co piszę  , potrafię  wyleczyć twoje auto.

Nie usuwam filtrów DPF ...

BMW nie przewiduje okresowych wymian  filtrów ,system jest na tyle wydajny, że działający sprawnie skutecznie czyści filtr do ostatnich dni auta.  Filtry wymienia się  tylko wtedy kiedy są uszkodzone mechanicznie.

Każdy filtr można wyczyścić i będzie on 100% sprawny .

90% filtrów zapchanych w BMW które  jeszcze jeździ  ,można wyczyścić na aucie , niema potrzeby go wyciągać , nie jest potrzebny kanał ,podnośnik , nie są potrzebne żadne środki chemiczne itd.

 

Wystarczy zdiagnozować auto , usunąć awarię która  powoduje zapychanie filtra ,następnie wymusić wypalanie serwisowe  i przejechać się  z podpiętym komputerem .

Filtr wyczyści się sam.

 

Oferuję diagnostykę  ,ustalającą problem związany z filtrem DPF , ewentualne usunięcie awarii , następnie wypalanie serwisowe podczas jazdy.

 

Zanim weźmiesz udział w aukcji  ,obejrzyj inne moje aukcje i zadzwoń lub napisz.

Odpowiem  na każde pytanie .

 

Mój tel : 600[zasłonięte]347 Krzysiek ,  lub z for branżowych  ROGER-NYSA

e mail: [zasłonięte]@wp.pl

 

Dzwoniąc proszę wykazać się  sporą cierpliwością  , odbieram najczęściej po południu lub wieczorem.

Po prostu nie rozmawiam gdy pracuję. 

 

Cena dotyczy zdjęcia DPF oraz bonusowe podłączenie skanera diagnostycznego.  Masz wątpliwości  ,obawy , czegoś nie rozumiesz , zadzwoń.