Przeczytaj opis !!!!!!! Warto.
UWAGA!
Dotyczy tylko BMW
WitamZajmuj się samochodami BMW od dobrych kilku lat.Naprawiam i diagnozuje DIESLE od BMW ... taka specjalizacja i hobby.Jeśli masz objawy , wskazujące na uszkodzony , zapchany filtr DPF nie załamuj się. Dla kogoś kto się na tym zna ,ogarniecie problemu to kilka minut.Automatyczne wypalanie filtra cząstek stałych w BMW jest uzależnione od kilku punktów które muszą być spełnione.Aby komputer mógł rozpocząć automatyczne wypalanie podczas jazdy :
1. Temperatura silnika musi przekroczyć 75st . Jeśłi silnik nie uzyskuje takiej temp. Wypalania nie będzie!!!!!
W okresie zimowym często ujawniają się niedomagania termostatów, głównego lub termostatu EGR .
Wtedy silnik nie uzyskuje temperatury i zaczynają się problemy. BMW w seri 3 e90 itp. oraz seri 5 itp. Nie umieściło wskaźnika temperatury silnika w zestawie wskaźników licznika.
Użytkownik nie wie czy jego silnik jest odpowiednio zagrzany czy nie.
2. W baku nie może być mniej niż 10 l paliwa. Jeśli jeździmy często na " rezerwie" i mamy niej niż 10 l to proces wypalania automatycznego nie uruchamia się lub uruchamia i nie kończy właściwie.
3. Aktywacja wypalania automatycznego uzależniona jest również od temperatury spalin , spaliny podczas pracy silnika (podczas jazdy) muszą przekroczyć temperaturę 240st. Jeśli np . czujnik temperatury , jest uszkodzony , lub przekłamuje - zaniża pomiar. Komputer nie uruchomi wypalania filtra.
4. Wszystkie silniki BMW wyposażone w filtr DPF mają zainstalowaną PRZEPUSTNICĘ - KLAPĘ GASZĄCĄ.
Urządzenie to jest niezbędne do uruchomienia automatycznego wypalania. Jeśli przepustnica nie działa poprawnie ,lub jest uszkodzona całkowicie , wypalania nie będzie.
5. Jeśli w komputerze silnika DDE Digital Diesel Electronics jest zapisany błąd związany z jakąś nie sprawnością w układzie filtra.
Np . nie sprawność przepustnicy , niesprawność czujnika temperatury spalin , niesprawność czujnika ciśnienia spalin , przekroczona wartość ciśnienia spalin , filtr zbyt mocno zapchany.
Komputer nie uruchomi wypalania.
Użytkowanie auta z tymi awariami doprowadza do zapchania filtra sadzą , w efekcie rośnie ciśnienie spalin przed filtrem
( spaliny nie mogą się wydostać) Taki stan wymusza pracę silnika w trybie awaryjnym .
Można zaobserwować wtedy , zanik dynamiki ,zanik mocy na wysokich obrotach , silnik nie chce się wkręcać powyżej 3 tysięcy obrotów lub wkręca się ospale.
W przypadku awarii w układzie systemu wypalania , może dochodzić do np. zbyt częstego wypalania , wypalania nie pełnego , ciągłego wypalania itd. Wtedy można zaobserwować wzrost spalania na komputerze pokładowym.
Paliwo jednak nie jest spalane, tylko w procesie wypalania dostaje się do skrzyni korbowej wtedy można zaobserwować wzrost poziomu oleju w silniku. Takie zjawisko jest szczególnie niebezpieczne , ponieważ dochodzi do rozrzedzenia oleju silnikowego który traci swoje właściwości . O dalszych skutkach pisać nie trzeba. Odbija się to na turbinach , panewkach itd.
Uważam że każdy świadomy użytkownik nowoczesnego diesla, powinien co najmniej raz na pół roku, przeskanować swoje auto diagnostycznie pod kątem wyłapania małych niesprawności, które w konsekwencji spowodują duże straty.
Działanie profilaktyczne , pozwala szybko namierzyć awarię usunąć ją niskim kosztem i przedłużyć "życie" elementom często bardzo drogim.
Znam się na tym , wiem co piszę , potrafię wyleczyć twoje auto.
Nie usuwam filtrów DPF ...
BMW nie przewiduje okresowych wymian filtrów ,system jest na tyle wydajny, że działający sprawnie skutecznie czyści filtr do ostatnich dni auta. Filtry wymienia się tylko wtedy kiedy są uszkodzone mechanicznie.
Każdy filtr można wyczyścić i będzie on 100% sprawny .
90% filtrów zapchanych w BMW które jeszcze jeździ ,można wyczyścić na aucie , niema potrzeby go wyciągać , nie jest potrzebny kanał ,podnośnik , nie są potrzebne żadne środki chemiczne itd.
Wystarczy zdiagnozować auto , usunąć awarię która powoduje zapychanie filtra ,następnie wymusić wypalanie serwisowe i przejechać się z podpiętym komputerem .
Filtr wyczyści się sam.
Oferuję diagnostykę ,ustalającą problem związany z filtrem DPF , ewentualne usunięcie awarii , następnie wypalanie serwisowe podczas jazdy.
Zanim weźmiesz udział w aukcji ,obejrzyj inne moje aukcje i zadzwoń lub napisz.
Odpowiem na każde pytanie .
Mój tel : 600[zasłonięte]347 Krzysiek , lub z for branżowych ROGER-NYSA
e mail: [zasłonięte]@wp.pl
Dzwoniąc proszę wykazać się sporą cierpliwością , odbieram najczęściej po południu lub wieczorem.
Po prostu nie rozmawiam gdy pracuję.
Cena dotyczy zdjęcia DPF oraz bonusowe podłączenie skanera diagnostycznego. Masz wątpliwości ,obawy , czegoś nie rozumiesz , zadzwoń.