Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Filozofia Reklamy - Magdalena Napierała [nowa]

02-06-2012, 18:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2285635812
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-05-2012 20:52:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Filozofia Reklamy - Magdalena Napierała



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Filozofia Reklamy

Magdalena Napierała

Dane o książce:
  • ISBN:[zasłonięte]978-83200-25-4
  • liczba stron: 208
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Petrus
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Filozofia Reklamy opis książki:
    Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze