Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Filozofia Reklamy - Magdalena Napierała [nowa]

04-03-2012, 12:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097371949
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 03-03-2012 20:34:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Filozofia Reklamy

Magdalena Napierała

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-83200-25-4
  • liczba stron: 208
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Petrus
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.