Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Filozofia reklamy

28-01-2014, 3:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838718733
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 28-01-2014 03:08:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Filozofia reklamy
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]72002
Wymiar: 14.5x20.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 208
Ocena: -
Waga: 0,26 kg
Indeks: 549[zasłonięte]02349KS
Rok wydania: 2012
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Napierała Magdalena
Stan: Nowa
Wydawca: Petrus

Opis książki

Podtytuł: Historia Psychologia Techniki
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
Zobacz także...