Autor:William Lareau Data wydania:09/2009 Stron:256 Tytuł oryginału:Office Kaizen: Transforming Office Operations into a Strategic Competitive Advantage Tłumaczenie:Magdalena Kubalewska ISBN:978-83-[zasłonięte]-1820-0 Format:A5 Numer z katalogu:5016 Filozofia jakości i sukcesu - Zwiększ zyski, zmniejszając koszty
- Zdobądź przewagę nad rywalami
- Zaplanuj swój sukces
Wreszcie pojawiła się książka zachęcająca do tego, aby koncentrować się nie tylko na produkcji, ale również ulepszaniu działania pozostałych części organizacji. Filozofia Kaizen w biurze to podstawa do ciągłego doskonalenia pracy całej organizacji. G. Thomas Marsh, prezes i dyrektor generalny Astronautics Operations, Lockheed Martin Space Systems Company Filozofia zmian Obniżenie kosztów przy zachowaniu dotychczasowej wydajności -- czy to możliwe? Oto pytanie spędzające sen z powiek niejednemu menedżerowi, dyrektorowi i prezesowi. Pozytywna zmiana jakości pracy Twojego biura jest możliwa pod warunkiem, że zastosujesz odpowiednie narzędzia. Jeśli myślisz poważnie o wprowadzeniu konstruktywnych przeobrażeń w swojej firmie, istnieje jedno niezawodne rozwiązanie -- Office Kaizen. Program oparty na filozofii Kaizen koncentruje się na ciągłym i długoterminowym wprowadzaniu ulepszeń. Proponuje przy tym ujednoliconą, spójną metodę, która umożliwia firmie istotne zwiększenie skuteczności, jakości i wydajności procesów biurowych oraz administracyjnych. Office Kaizen to jeden efektywny zestaw rozwiązań, na który składają się: ścieżka wdrożeniowa, filozofia zarządzania, struktura kierownictwa i komplet gotowych do użycia narzędzi. Office Kaizen buduje organizację, która: - jest dobrze zarządzana,
- jest wysoce produktywna,
- po mistrzowsku wprowadza małe i wielkie zmiany,
- potrafi zapewnić sobie stałą przewagę nad konkurencją,
- wciąż ulepsza podstawowe procesy pracy.
|