Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FILM MARKETING Finola Kerrigan

26-09-2014, 2:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 233.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551970516
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-09-2014 02:46:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97169, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12591, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06868, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48318, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69515, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97169, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12591, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06868, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48318, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69515

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Film Marketing

FILM MARKETING Finola Kerrigan

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Finola Kerrigan
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 16 Sep 2009
Dimensions: 18.9 x 1.8 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 276
Condition: NEW
Product_ID: A75A6D6839

 

 

''Film Marketing'' is the first book to consolidate existing literature into a well informed and academically sound textbook. The book focuses on the film industry as a whole, which incorporates popular (mainstream) fiction films (usually) in English, non English language fiction films, documentary films and art house films. In doing so, it is firmly embedded in the global film industry. Although the film industry is global, it is dominated by the Hollywood major studios, and as such, discussion of the Hollywood film industry will be highlighted. But, unlike other film marketing books on the market, this book also highlights other successful film industries, such as Korea, Nigeria and India, as well as looking at examples of film marketing practices from a range of other countries which provide interesting case studies from Denmark, France, the UK and Hong Kong. ''Film Marketing'' offers the student a unique combination of theory and practice and written in accessible student-friendly manner, presents an appealing and must-have text for anyone studying film.The book includes full pedagogical features and additional lecture resources, available at website allowing for easy use by both lecturer and student. To access the Teaching Support Materials, click on the Instructor Manual tab at the top right of the page. You must be registered and logged in to view this tab. It is the only book dedicated to marketing in the rapidly growing film industry, from a marketing perspective. It is the first book to include global examples such as Korea, Nigeria, India, Denmark, France, the UK and Hong Kong, as well as Hollywood. It is the first book to combine theory and practice with a student-friendly use of pedagogy and providing additional lecturer resources, available at website including PowerPoint slides, exercises and further reading.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CONTEMPORARY HOLLYWOOD FILM INDUSTRY McDonald

 THE INTERNATIONAL FILM BUSINESS Angus Finney

 THINK OUTSIDE THE BOX OFFICE Jon Reiss

 THE COMPLETE FILM PRODUCTION HANDBOOK Honthaner

 THE BUSINESS OF MEDIA DISTRIBUTION Jeff Ulin

 MARKETING TO MOVIEGOERS Robert Marich