|
|
Sporo zmian przypadło w udziale silnikowi fizycznemu o nazwie Player Impact Engine, zaimplementowanemu po raz pierwszy w FIFA 12. Twórcy znacznie usprawnili grę obrońców na małej przestrzeni i poprawili pracę rąk podczas boiskowych przepychanek, dzięki czemu udało się wyeliminować graficzne przekłamania z tym związane. Spore zmiany zaszły również w zakresie kontroli nad piłką – tym razem położono znacznie większy nacisk na przyjęcie futbolówki. Na ten proces od teraz ma wpływ wiele nowych czynników, m. in. napór obrońców, warunki atmosferyczne czy umiejętności techniczne zawodnika. Dodatkowo, autorzy wprowadzili szereg nowych zagrań pozwalających na rozegranie akcji „z pierwszej piłki”. Moduł Attacking Intelligence przynosi spore zmiany w grze ofensywnej. Większy nacisk został położony na wykorzystanie wolnego pola (zwłaszcza skrzydeł boiska), dzięki czemu zwiększyła się liczba dostępnych wariantów rozegrania akcji. Ponadto ulepszono zachowanie piłkarzy biorących bierny udział w akcji – zawodnicy formacji ofensywnych znacznie częściej skupiają na sobie uwagę obrońców, pozwalając graczowi na szybkie wypracowanie sytuacji strzeleckiej. Kosmetyczne zmiany dotknęły również drybling – w FIFA 13 zawodnicy szybciej zmieniają kierunek biegu podczas sprintu, a uwolnienie się spod opieki obrońców znajdujących się za plecami kontrolowanego zawodnika stało się łatwiejsze.Polska wersja językowa,łącznie z dubbingiem.
|
|
|
|