W książce pt. FIAT UNO Obsługa i naprawa opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów Fiat Uno, wyposażonych w:
silnik benzynowy 900, o mocy 33 kW (45 KM), zasilany gaźnikiem;
silnik benzynowy 1000 FIRE, o mocy 33 kW (45 KM), zasilany gaźnikiem lub układem wtryskowym Mono - Jetronic;
silnik benzynowy 1100, o mocy 40 kW (55 KM), lub 43 kW (58 KM), zasilany gaźnikiem;
silnik benzynowy 1100 FIRE, o mocy 41 kW (56 KM) lub 37 kW (50 KM), zasilany gaźnikiem lub układem wtryskowym Mono -Jetronic;
silnik benzynowy 1300, o mocy 50 kW (68 KM) lub 48 kW (65 KM), zasilany gaźnikiem;
silnik benzynowy 1400, o mocy 52 kW (72 KM) lub 51 kW (69 KM), zasilany układem wtryskowym Mono - Jetronic;
silnik wysokoprężny 1300 D, o mocy 33 kW (45KM);
silnik wysokoprężny 1700 D, o mocy 44 kW (60 KM) lub 43 kW (58 KM).
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami instalacji elektrycznej.
Wydawnictwo: Auto
Stron:212
Format: A4
SPIS TREŚCI:
1. WSTĘP
1.1. DANE TECHNICZNE
Opis samochodów
Charakterystyka techniczna
Momenty dokręcania
1.2. INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKA
Ogólne wskazówki przeprowadzania napraw
Wyposażenie miejsca pracy
2. SILNIK
2.1. DEMONTAŻ I MONTAŻ SILNIKA
Wymontowanie i wmontowanie silnika
Rozbiórka silnika
Rozbiórka silnika 1100
Rozbiórka silników 1400 i 1600 OHC
Rozbiórka silnika 1600 DOHC
Rozbiórka silnika wysokoprężnego
Montaż silnika 1100
Montaż silników 1400 i 1600 OHC
Montaż silnika 1600 DOHC
Montaż silnika wysokoprężnego
2.2. GŁOWICA
Wymontowanie i zamontowanie głowicy
Rozbiórka głowicy
Naprawa głowicy
Składanie głowicy
2.3. UKŁAD KORBOWO - TŁOKOWY
Sprawdzanie wału korbowego
Weryfikacja części
Demontaż i montaż koła zamachowego
2.4. UKŁAD SMAROWANIA
Wymiana pompy oleju
Wymiana filtru oleju
2.5. UKŁAD ROZRZĄDU
Naprawa rozrządu silnika benzynowego OHC
Naprawa rozrządu silnika benzynowego DOHC
Naprawa rozrządu silnika wysokoprężnego
2.6. UKŁAD CHŁODZENIA
Wymiana pompy cieczy chłodzącej
Wymiana termostatu
Wymiana chłodnicy
Wymiana cieczy chłodzącej
2.7. UKŁAD ZASILANIA PALIWEM
Regulacja gaźnika Weber 32 TLF 12/250
Regulacja gaźnika Weber 32/34 TLDE
Obsługa wtrysku paliwa Bosch Monojetronic/ GM-Delco
Wymiana pompy wtryskowej silnika wysokoprężnego
2.8. UKŁAD ZAPŁONOWY
Obsługa elektronicznego układu bezstykowego silnika 1100
Obsługa elektronicznego układu bezstykowego silnika 1400
Obsługa elektronicznego układu cyfrowego silnika 1600 (Digiplex)
2.9. UKŁAD PODGRZEWANIA
Obsługa żarowego układu podgrzewania silnika wysokoprężnego
2.10. UKŁAD WYDECHOWY
3. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
3.1. SPRZĘGŁO
Sprawdzanie sprzęgła
Wymontowanie sprzęgła
Zamontowanie sprzęgła
Wymiana cięgna sprzęgła
3.2. SKRZYNIA BIEGÓW
Wymontowanie i zamontowanie skrzyni biegów
Rozbiórka skrzyni biegów
Rozbiórka i składanie mechanizmu różnicowego
Składanie skrzyni biegów
3.3. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
4. ZAWIESZENIE
4.1. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
Wymiana kolumny zawieszenia przedniego
Wymiana stabilizatora
Wymiana wahaczy dolnych
Rozbiórka kolumny
4.2. ZAWIESZENIE TYLNE
Wymiana amortyzatora
Wymiana wahacza
Wymiana stabilizatora
4.3. USTAWIENIE KÓŁ
Ustawienie kół przednich
Ustawienie kół tylnych
5. UKŁAD KIEROWNICZY
Wymiana układu kierowniczego
Wymiana drążków kierowniczych
Wymiana koła kierownicy
Wymiana zamka kierownicy
6. UKŁAD HAMULCOWY
6.1. HAMULCE KÓŁ PRZEDNICH
Wymiana klocków hamulcowych
Wymiana tarczy hamulcowej
Wymiana zacisku
6.2. HAMULCE KÓŁ TYLNYCH
Wymiana szczęk hamulcowych
Wymiana rozpieraczy szczęk hamulcowych
Wymiana cięgna hamulca kół tylnych
6.3. POMPA HAMULCOWA I URZĄDZENIE WSPOMAGANIA
Wymiana pompy hamulcowej
Sprawdzanie i wymiana urządzenia wspomagania
Sprawdzanie pompy podciśnienia silnika wysokoprężnego
Wymiana korektora siły hamowania
Odpowietrzanie układu hamulcowego
6.4. HAMULEC AWARYJNY
Regulacja hamulca awaryjnego
7. INSTALACJA ELEKTRYCZNA
7.1. AKUMULATOR
7.2. ALTERNATOR
Sprawdzanie alternatora
Wymontowanie alternatora
Naprawa alternatora
7.3. ROZRUSZNIK
7.4. OGRZEWANIE I WENTYLACJA
Wymiana układu ogrzewania
7.5. SCHEMATY ELEKTRYCZNE