Przedmiotem aukcji jest poradnik
poświęcony obsłudze i naprawie samochodów
FIAT TIPO
W książce omówiono obsługę i naprawę zespołów samochodów Fiat Tipo wyposażonych w: · silnik benzynowy 1100 (1108 cm3), o mocy 55 KM, z gaźnikiem Weber 32 TLF 12/250, · silnik benzynowy 1400 (1372 cm3), o mocy 70 KM, z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE 4/150, · silnik benzynowy 1400 (1372 cm3), o mocy 78 KM, z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE 21, · silnik benzynowy 1600 OHC (1580 cm3), o mocy 82 KM, z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE 5/150, · silnik benzynowy 1600 OHC (1580 cm3), o mocy 86 KM, z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE 23, · silnik benzynowy 1600 DOHC (1585 cm3), o mocy 90 KM, z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE 23 lub wtryskiem Mono - Jetronic, · silnik wysokoprężny 1700 Diesel (1697 cm3), o mocy 57 KM, z pompą wtryskową Bosch lub CAV. Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania połączeń poszczególnych zespołów oraz schematami elektrycznymi. Wydawnictwo: AUTO
Stron: 212
Format: A4 SPIS TREŚCI: 1. WSTĘP 1.1. DANE TECHNICZNE Opis samochodów Charakterystyka techniczna Momenty dokręcania 1.2. INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKA Ogólne wskazówki przeprowadzania napraw Wyposażenie miejsca pracy 2. SILNIK 2.1. DEMONTAŻ I MONTAŻ SILNIKA Wymontowanie i wmontowanie silnika Rozbiórka silnika Rozbiórka silnika 1100 Rozbiórka silników 1400 i 1600 OHC Rozbiórka silnika 1600 DOHC Rozbiórka silnika wysokoprężnego Montaż silnika 1100 Montaż silników 1400 i 1600 OHC Montaż silnika 1600 DOHC Montaż silnika wysokoprężnego 2.2. GŁOWICA Wymontowanie i zamontowanie głowicy Rozbiórka głowicy Naprawa głowicy Składanie głowicy 2.3. UKŁAD KORBOWO - TŁOKOWY Sprawdzanie wału korbowego Weryfikacja części Demontaż i montaż koła zamachowego 2.4. UKŁAD SMAROWANIA Wymiana pompy oleju Wymiana filtru oleju 2.5. UKŁAD ROZRZĄDU Naprawa rozrządu silnika benzynowego OHC Naprawa rozrządu silnika benzynowego DOHC Naprawa rozrządu silnika wysokoprężnego 2.6. UKŁAD CHŁODZENIA Wymiana pompy cieczy chłodzącej Wymiana termostatu Wymiana chłodnicy Wymiana cieczy chłodzącej 2.7. UKŁAD ZASILANIA PALIWEM Regulacja gaźnika Weber 32 TLF 12/250 Regulacja gaźnika Weber 32/34 TLDE Obsługa wtrysku paliwa Bosch Monojetronic/ GM-Delco Wymiana pompy wtryskowej silnika wysokoprężnego 2.8. UKŁAD ZAPŁONOWY Obsługa elektronicznego układu bezstykowego silnika 1100 Obsługa elektronicznego układu bezstykowego silnika 1400 Obsługa elektronicznego układu cyfrowego silnika 1600 (Digiplex) 2.9. UKŁAD PODGRZEWANIA Obsługa żarowego układu podgrzewania silnika wysokoprężnego 2.10. UKŁAD WYDECHOWY 3. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU 3.1. SPRZĘGŁO Sprawdzanie sprzęgła Wymontowanie sprzęgła Zamontowanie sprzęgła Wymiana cięgna sprzęgła 3.2. SKRZYNIA BIEGÓW Wymontowanie i zamontowanie skrzyni biegów Rozbiórka skrzyni biegów Rozbiórka i składanie mechanizmu różnicowego Składanie skrzyni biegów 3.3. PÓŁOSIE NAPĘDOWE 4. ZAWIESZENIE 4.1. ZAWIESZENIE PRZEDNIE Wymiana kolumny zawieszenia przedniego Wymiana stabilizatora Wymiana wahaczy dolnych Rozbiórka kolumny 4.2. ZAWIESZENIE TYLNE Wymiana amortyzatora Wymiana wahacza Wymiana stabilizatora 4.3. USTAWIENIE KÓŁ Ustawienie kół przednich Ustawienie kół tylnych 5. UKŁAD KIEROWNICZY Wymiana układu kierowniczego Wymiana drążków kierowniczych Wymiana koła kierownicy Wymiana zamka kierownicy 6. UKŁAD HAMULCOWY 6.1. HAMULCE KÓŁ PRZEDNICH Wymiana klocków hamulcowych Wymiana tarczy hamulcowej Wymiana zacisku 6.2. HAMULCE KÓŁ TYLNYCH Wymiana szczęk hamulcowych Wymiana rozpieraczy szczęk hamulcowych Wymiana cięgna hamulca kół tylnych 6.3. POMPA HAMULCOWA I URZĄDZENIE WSPOMAGANIA Wymiana pompy hamulcowej Sprawdzanie i wymiana urządzenia wspomagania Sprawdzanie pompy podciśnienia silnika wysokoprężnego Wymiana korektora siły hamowania Odpowietrzanie układu hamulcowego 6.4. HAMULEC AWARYJNY Regulacja hamulca awaryjnego 7. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 7.1. AKUMULATOR 7.2. ALTERNATOR Sprawdzanie alternatora Wymontowanie alternatora Naprawa alternatora 7.3. ROZRUSZNIK 7.4. OGRZEWANIE I WENTYLACJA Wymiana układu ogrzewania 7.5. SCHEMATY ELEKTRYCZNE