Witam!
Przedmiotem aukcji jest Fiat Seicento 1.1 z 2001r.
Samochód w ciągłej eksploatacji.
Dobry dla kogoś szukającego ekonomicznego pojazdu do codziennej jazdy.
Auto rodzinne to to nie jest-w środku jest mało miejsca.Do tego malutki bagażnik-cięzko podróżować w 5 osób.Dodatkowo jest kłopot z kołem zapasowym-w jego oryginalnym miejscu jest butla lpg i koło nie mieści się w bagażniku,jeżdzi więc za siedzeniem kierowcy.
Za to bardzo wygodnie się nim parkuje,i mile zaskakuje przy tankowaniu.Przy obecnej cenie gazu za ,,stówkę'' robi spokojnie ponad 400km w trasie.W mieście wiadomo-spali więcej.Dokładnie nie wiem,pewnie tyle ile inne seicento,którym właściciele mierzą zużycie paliwa.
Wizualnie nie zachwalam-widać na zdjęciach jak jest.Używany samochód-więc nosi ślady tego używania.
Tylna klapa ma wgnieciony słupek,nie przeszkadza to w jej zamykaniu,poza tym dookoła samochodu można znależć rysy i zadrapania przeróżne..-pozostałości życia w mieście.Są też oczywiście miejsca w których zaczynała wyłazić korozja (zabezpieczone środkiem antykorozyjnym).Typowe miejsca dla tego modelu,czyli narożniki błotników.Zgnilizny czy dziur nie ma-buda zdrowa.Myslę,że w tym momencie opisu zwolennicy szukania dziury w całym i poszukiwacze mankamentów dadzą sobie spokój z tą aukcją i do mnie nie zadzwonią :).I dobrze-bo zawodowe marudy w stylu: ,,panie ptak nasrał na maskę-spuść pan pińcset'' niewiele utargują ze mną..
Oczywiście dopuszczam możliwość negocjacji ceny-tylko rozsądnej negocjacji,dotyczącej konkretnych mankamentów.
Przejdżmy teraz do informacji technicznych (znam historie auta za poprzednie 2 lata),a trzeba napisać o tym co już się posypało i zostało wymienione,bo poprawia to atrakcyjnośc oferty.Trzeba tez napisac,co moim ,lub mechaników zdaniem będzie do zrobienia w najbliższym czasie.Mam na myśli mechanikę,bo wizualnie nie wnikam-jednemu pasuje lakier tylko a'la salon,inny będzie lata jeżdził takim jak jest...myjąc od czasu do czasu.
Zostało wymienione (ostatnie 2 lata)
Alternator
Bendix + szczotki rozrusznika
Silniczek wycieraczek
Nagrzewnica
Chłodnica
Przednia szyba
Termostat
Kompletny remont zawieszenia przy 138tyś km
Cewki zapłonowe + kable (bosch)
Do zrobienia niebawem:
Butla lpg-homologacja kończy się w 2012r-chcąc legalnie jeżdzić, trzeba włożyć nowy zbiornik.
Tuleje wahaczy-zawieszenia było zrobione,ale słychać na dziurach.Diagnosta podbił przegląd bez problemu-ale trzeba mieć to na uwadze.
Olej wypadałoby zmienić w silniku
Oczywiście można przy oględzinach podjechać na jakąś stację diagnostyczną i wjechać na kanał (na własny koszt)-fachowiec określi,co jest ewentualnie do roboty.
Do auta są 2 komplety kół.
Letnie na alufelgach-te na zdjęciach (opony Daytona)
Zimowe na blaszanych felgach-aktualnie zamontowane.(opony Michelin)
Jest tez komplet dokumentów zakupu z salonu,
Dokumentacja lpg,ksiązki pojazdu ,instrukcje obsługi itp.
Jest dodatkowy kluczyk kodowany
Przegląd techniczny ważny do :13.05.2012
Polisa OC ważna do 15.02.2012
Homologacja zbiornika lpg ważna do 29.08.2012
Na oglądanie i jazdy próbne można umówić się ze mną w Żywcu-kontakt pod nr.tel 504[zasłonięte]627 (nie zawsze mogę odebrać telefon,więc jeśli komuś zależy-proszę dzwonić do skutku)