Opis produktu - Filtr jest wykonany z najwyższej jakości włókien bawełnianych pokrytych specjalnym olejem zapewniającym mu znacznie lepsze oczyszczanie powietrza, rewelacyjną przepustowość powietrza oraz możliwość mycia i wielokrotnego stosowania. Więcej powietrza dostarczonego do silnika pozwala na dostarczenie większej dawki paliwa co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie momentu obrotowego silnika, polepszenie elastyczności pracy silnika i najważniejsze podniesienie mocy silnika. Cały materiał filtrujący jest pokryty z obu stron niesamowicie wytrzymałą siatką metalową. Dzięki temu rozwiązaniowi filtr można czyścić i stosować przez lata. Firma K&N ma taką pewność do jakości swojego produktu że daje gwarancję na milion mil. Sportowe filtry K&N wyparły starej generacji filtry papierowe ze wszystkich sportów motoryzacyjnych. Ta amerykańska firma produkuje filtry dla najlepszych w sportach lądowych, wodnych, powietrznych i śnieżnych. Docenili go najlepsi sportowcy, sprawdź go i Ty !!!
Zobacz film !!!!!!! >>> KLIKNIJ TU <<<
Parametry-
Polepszenie wszystkich parametrów silnika jak moment obrotowy, elastyczność i moc !!!
Mniejsze opory zasysania powietrza do silnika zmniejszając zużycie paliwa.
Filtr jest wielokrotnego użytku, dzięki temu to będzie ostatni zakupiony filtr do tego samochodu.
Filtr wymienia się jak standardowy filtr powietrza więc można to zrobić całkowicie samemu.
Filtry powietrza firmy K&N posiadają znacznie wyższą skuteczność oczyszczania powietrza z wszelkich zanieczyszczeń od tradycyjnych filtrów papierowych oraz dużo większą przepustowość powietrza. Wykres po prawej przedstawia porównanie tradycyjnego filtra ( kolor błękitny ) oraz filtra K&N ( kolor bordowy ). Różnica w przepustowości to prawie 30% !!!
|
|
Filtry powietrza firmy K&N posiadają gwarancje na milion mil więc około 1 600 000 kilometrów. Kupując ten filtr będzie to ostatni filtr powietrza zakupiony do twojego auta.
|
|
Do czyszczenia i ponownego nasmarowania filtra producent przewidział specjalny zestaw w skład którego wchodzą:
Płyn do czyszczenia w aerozolu.
Olej do smarowania filtra w spreju.
Zestaw kosztuje 59zł, wystarcza na kilka czyszczeń filtra i jest dostępny na mojej aukcji:
>>>> KLIKNIJ TU <<<<
|
|
Instrukcja stosowania :
Filtr jest gotowy do użycia więc wystarczy go tylko założyć. Po okresie użytkowania po jakim producent samochodu przewidział zmianę filtra powietrza na nowy. Zamiast go wyrzucić wystarczy go wyczyścić i przesmarować aby przywrócić wszystkie pierwotne parametry filtra. Zestaw do czyszczenia i smarowania filtra znajdziesz na innej mojej aukcji.
Szukasz innego filtra ? Kliknij na markę poniżej:
ALFA ROMEO, AUDI, BMW, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DAEWOO, DAIHATSU, DODGE, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, ISUZU, JAGUAR, JEEP, KIA, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, LADA, MAZDA, MERCEDES, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, ROVER, SAAB, SEAT, SKODA, SMART, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, TRABANT, VW, VOLVO .
Jak nie możesz znaleźć zadaj mi pytanie klikając TU, lub wyślij pytanie na maila bądź GG.
[zasłonięte]@moto-opony.com.pl lub GG: 12[zasłonięte]505
Filtr pasuje do:
2005 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2004 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2003 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2002 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2001 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2000 LANCIA Y 1.2L L4 F/I - 60BHP, to 6/00 |
|
|
2000 LANCIA Y 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2000 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
2000 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
2000 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 58/60BHP |
|
|
2000 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1999 LANCIA Y 1.2L L4 F/I - 60BHP |
|
|
1999 LANCIA Y 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1999 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1999 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1999 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 58/60BHP |
|
|
1999 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1998 LANCIA Y 1.2L L4 F/I - 60BHP |
|
|
1998 LANCIA Y 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1998 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1998 FIAT SEICENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1998 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 60 |
|
|
1998 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1998 FIAT CINQUECENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1997 LANCIA Y 1.2L L4 F/I - 60BHP |
|
|
1997 LANCIA Y 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1997 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1997 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 60 |
|
|
1997 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1997 FIAT CINQUECENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1996 LANCIA Y 1.2L L4 F/I - All |
|
|
1996 LANCIA Y 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1996 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1996 FIAT TEMPRA 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1996 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 60 |
|
|
1996 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1996 FIAT CINQUECENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1995 LANCIA Y 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1995 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1995 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413, i.e. |
|
|
1995 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1995 FIAT TEMPRA 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1995 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 60 |
|
|
1995 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1995 FIAT CINQUECENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1994 LANCIA DELTA II 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1994 FIAT UNO 1.4L L4 F/I - exc. Turbo |
|
|
1994 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413, i.e. |
|
|
1994 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1994 FIAT TEMPRA 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1994 FIAT PUNTO 1.2L L4 F/I - 60 |
|
|
1994 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1994 FIAT CINQUECENTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1993 LANCIA DEDRA 1.6L L4 F/I - Exc., 75BHP |
|
|
1993 FIAT UNO 1.4L L4 F/I - exc. Turbo |
|
|
1993 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413, i.e. |
|
|
1993 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1993 FIAT TEMPRA 1.6L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1993 FIAT TEMPRA 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1993 FIAT PUNTO 1.1L L4 F/I - All |
|
|
1992 LANCIA DEDRA 1.6L L4 F/I - All |
|
|
1992 FIAT UNO 1.4L L4 F/I - exc. Turbo |
|
|
1992 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413, i.e. |
|
|
1992 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1992 FIAT TEMPRA 1.6L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1992 FIAT TEMPRA 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1992 FIAT TEMPRA 1.4L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1991 LANCIA DEDRA 1.6L L4 F/I - All |
|
|
1991 FIAT UNO 1.4L L4 F/I - exc. Turbo |
|
|
1991 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413, i.e. |
|
|
1991 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1991 FIAT TEMPRA 1.6L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1991 FIAT TEMPRA 1.4L L4 F/I - All |
|
|
1991 FIAT TEMPRA 1.4L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1990 LANCIA DEDRA 1.6L L4 F/I - All |
|
|
1990 FIAT UNO 1.4L L4 F/I - exc. Turbo |
|
|
1990 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413, i.e. |
|
|
1990 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1990 FIAT TEMPRA 1.6L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1989 LANCIA DEDRA 1.6L L4 F/I - All |
|
|
1989 FIAT UNO 1.4L L4 F/I - exc. Turbo |
|
|
1989 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1989 FIAT TIPO 1.4L L4 F/I - exc. Cat. |
|
|
1989 FIAT TIPO 1.4L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1988 FIAT TIPO 1.6L L4 F/I - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1988 FIAT TIPO 1.4L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
|
1987 FIAT TIPO 1.4L L4 CARB - To Eng.[zasłonięte]77413 |
|
F/I - Silnik Benzynowy. DSL - Silnik Diesel.
O nas - Moje wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej, motoryzacyjnej oraz motocyklowej postanowiłem wykorzystać, zakładając ten skromny sklep. Mam nadzieje że dzięki mojej ciężkiej pracy, indywidualnego podejścia do klienta i pomocy przyjaciół, uda nam się rozpropagować markę MOTO-OPONY na polskim rynku. Z upływem czasu sklep będzie rozbudowywany a oferta powiększana i urozmaicana. Wszelkie uwagi oraz sugestie są bardzo mile widziane i będą miały istotny wpływ na rozwój naszego sklepu.
W razie pytań lub wątpliwości proszę pisać. Jesteśmy do państwa usług:
[zasłonięte]@moto-opony.com.pl
|
Wymiary filtra:
Długość - 232mm
Szerokość - 90mm
Zdjęcie rzeczywiste:
|