| Wydawnictwo: wydawnictwa komunikacji i łączności wkłWymiary: 204 x 288 mmIlość stron: 224ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]06175Wymiary: 204 x 288 mmRok wydania: 2010 | | Opis: | Bogato ilustrowany fachowy poradnik o budowie, obsłudze i naprawie poszczególnych mechanizmów oraz zespołów samochodów Fiat Grande Punto produkowanych od 2005 roku, wyposażonych w silniki benzynowe: 1,2 8V o mocy 65 KM, 1,4 8V o mocy 77 KM i 1,4 16V o mocy 95 KM oraz 1,4 16V T-JET z turbodoładowaniem o mocy 120 KM, a także w silniki wysokoprężne: 1,3 Multijet o mocy 75 KM i 90 KM, 1,9 Multijet o mocy 120 KM i 1,9 Multijet SPORT o mocy 130 KM z mechanicznymi skrzynkami przekładniowymi. Szczegółowe dane techniczne i regulacyjne, zasady obsługi technicznej, niezbędne materiały eksploatacyjne. Opis demontażu, naprawy i montażu poszczególnych części, mechanizmów i zespołów oraz schematy instalacji elektrycznej.
| Spis treści: | OD AUTORA 1. INFORMACJE OGÓLNE 1.1. Opis modeli i dane techniczne samochodu 1.2. Identyfikacja samochodu 1.3. Obsługa i eksploatacja samochodu 1.3.1. Zabezpieczanie samochodu 1.3.2. Urządzenia do sterowania i kontroli 1.4. Wskazówki obsługowo-naprawcze 1.5. Wskazówki diagnostyczne 2. SILNIK 2.1. Budowa i dane techniczne 2.2. Silniki 1,2 8V i 1,4 8V 2.2.1. Sterowanie silników 2.2.2. Układ smarowania 2.2.3. Układ chłodzenia 2.2.4. Układ zasilania paliwem 2.2.5. Układy zabezpieczające przed przedostawaniem się par paliwa i oparów oleju pochodzących z kadłuba silnika 2.2.6. Układ kontroli emisji spalin 2.2.7. Wskazówki dotyczące naprawy silnika zamontowanego w samochodzie 2.2.8. Zawieszenie zespołu napędowego 2.2.9. Pokrywa głowicy i głowica 2.2.10. Miska olejowa i pokrywy kadłuba silnika 2.2.11. Napęd rozrządu 2.3. Zespół napędowy 2.3.1. Wymontowanie i zamontowanie 2.3.2. Demontaż silnika wymontowanego 2.3.3. Weryfikacja, naprawa i montaż silnika 2.4. Silniki 1,4 16V i 1,4 16V T-JET 2.4.1. Sterowanie silników 2.4.2. Głowica 2.4.3. Wałki rozrządu 2.4.4. Turbodoładowanie w silniku 1,4 16V T-JET 2.5. Silniki 1,3 Multijet 75 i 90 KM 2.5.1. Sterowanie silników 2.5.2. Układ smarowania 2.5.3. Układy chłodzenia, zasilania powietrzem i zasilania paliwem 2.5.4. Układ wylotowy 2.5.5. Głowica i kadłub silnika 2.5.6. Układ tłokowo-korbowy 3. SPRZĘGŁO 3.1. Charakterystyka techniczna 3.2. Wskazówki naprawcze 4. SKRZYNKI PRZEKŁADNIOWE 4.1. Charakterystyka techniczna 4.2. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej (silniki 1,2 8V i 1,4 8V) 5. PÓŁOSIE NAPĘDOWE 5.1. Budowa i dane techniczne 5.2. Wymontowanie i zamontowanie półosi 6. UKŁAD KIEROWNICZY 6.1. Budowa i dane techniczne 6.2. Wskazówki naprawcze 7. ZAWIESZENIE PRZEDNIE 7.1. Budowa i dane techniczne 7.2. Naprawa zawieszenia 7.2.1. Kolumny amortyzatora 7.2.2. Wahacze przednie 7.2.3. Belka poprzeczna 7.2.4. Piasty kół przednich 8. ZAWIESZENIE TYLNE 8.1. Budowa i dane techniczne 8.2. Naprawa zawieszenia 8.2.1. Wymiana amortyzatora i sprężyny 8.2.2. Wymiana osi wahliwej z wahaczami 9. UKŁAD HAMULCOWY 9.1. Budowa i dane techniczne 9.2. Naprawa hamulców kół przednich 9.2.1. Wymiana wkładek ciernych 9.2.2. Wymiana zacisku 9.2.3. Wymiana tarczy hamulca 9.3. Naprawa hamulców kół tylnych 9.3.1. Wymiana bębnów hamulcowych 9.3.2. Wymiana cylinderków i szczęk hamulcowych 9.4. Odpowietrzanie układu hamulcowego 9.5. Hamulec awaryjny 9.6. Układ uruchamiający hamulce 9.6.1. Wymontowanie zespołu pedałów 9.6.2. Wymontowanie zespołu elektrohydraulicznego ABS, pompy hamulcowej i urządzenia wspomagającego 9.6.3. Pompa podciśnienia w samochodzie z silnikiem 1,3 Multijet 10. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE 10.1. Wiadomości ogólne 10.2. Rozrusznik 10.3. Alternator 10.4. Schematy instalacji elektrycznej 11. NADWOZIE 11.1. Opis nadwozia 11.2. Wskazówki obsługowo-naprawcze 11.2.1. Zderzaki i elementy zewnętrzne 11.2.2. Drzwi i pokrywy 11.2.3. Pokrywy 11.2.4. Szkielet nadwozia 222 | | |