Bogato ilustrowany fachowy poradnik poświęcony obsłudze i naprawie samochodów dostawczych FIAT Ducato, Peugeot Boxer i Citroën Jumper, produkowanych od 1994 roku oraz FIAT Ducato, Peugeot J5 i Citroën C25, produkowanych od 1982 do 1993, wyposażonych w silniki benzynowe 1,8 dm3 typu XM7T (169B), 2,0 dm3 typu XN1T (170B), XN1TA (170C) i XU10J2U (RFW) oraz wysokoprężne niedoładowane 1,9 dm3 typu XUD9A (D9B), 230A2.000, 230A3.000, XUD9AU (D9B), 230A.000 i 149B1.000, 2,5 dm3 typu CRD93L/U25/661, 8144.67 i DJ5(T9A), a także turbodoładowane 1,9 dm3 typu 230A3.000, XUD9UFT (D8C) i 230A4.000 oraz 2,5 dm3 typu CRD93LS/U25/673 i 8140.27, z mechanicznymi skrzynkami przekładniowymi. Podano m.in. plan obsługi, dokładny opis czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie przez użytkownika oraz schematy instalacji elektrycznej.
FIAT DUCATO
PEUGEOTJ5
CITROËN C25
modele 1982 - 1994
silniki benzynowe
1,8 dm3 51 kW (69 KM)
2,0 dm3 55 kW (75 KM)
2,0 dm3 58 kW (79 KM)
2,0 dm3 62 kW (84 KM)
silniki wysokoprężne
1,9 dm3 51 kW (70 KM)
1,9 dm3 60 kW (82 KM) z turbodoładowaniem
2,5 dm3 53-55 kW (72-75 KM)
2,5 dm3 68 kW (92 KM) z turbodoładowaniem
2,5 dm3 70 kW (95 KM) z turbodoładowaniem
FIAT DUCATO
PEUGEOT BOXER
CITROËN JUMPER
modele 1994 - 2002
silniki benzynowe
2,0 dm3 80 kW (109 KM)
silniki wysokoprężne
1,9 dm3 50 kW (68 KM)
1,9 dm3 51 kW (70 KM)
1,9 dm3 59 kW (80 KM) z turbodoładowaniem
1,9 dm3 66 kW (90 KM) z turbodoładowaniem
1,9 dm3 68 kW (92 KM) z turbodoładowaniem
2,5 dm3 62 kW (85 KM)
2,5 dm3 63 kW (86 KM)
2,5 dm3 76 kW (104 KM) z turbodoładowaniem
2,5 dm3 79 kW (108 KM) z turbodoładowaniem
2,5 dm3 81 kW (110 KM) z turbodoładowaniem
2,5 dm3 85 kW (115 KM) z turbodoładowaniem
2,8 dm3 64 kW (87 KM)
2,8 dm3 90 kW (122 KM) z turbodoładowaniem
2,8 dm3 94 kW (128 KM) z turbodoładowaniem