Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fiat 125p 1987 srebrzysty 1.8 VVC ITB

04-06-2014, 10:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 999 zł     
Użytkownik konrad86b
numer aukcji: 4282507351
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3626   
Koniec: 04-06-2014 10:17:15

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1987
Moc silnika (KM): 166
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Witam,

Wystawiam do sprzedania Fiata 125p rocznik 1987. Ciężko powiedzieć o tym samochodzie, żeby był typowym fiatem;) Zostało zrobionych w nim kilka modyfikacji, które sprawiły, że jazda nim jest nieco przyjemniejsza… oczywiście wedle uznania;)

Oryginalnie była to wersja 1500, tak więc posiada takie gadżety jak podgrzewana tylna szyba, zapalniczka, podświetlenie schowka… które działają.

Buda jest w znakomitym stanie. Podwozie w miejscach seryjnych miejsc na podnośnik, z jednej strony jest dziurka, z drugiej zaczyna się robić rudo, poza tym podłoga jest zdrowa.

- Nadwozie:

nowa przednia szyba z zielonym paskiem, chromowane wycieraczki i nakrętki, nowe kliny w szybach. Zderzaki ładny chrom. Lakier zdecydowanie do polerki. Zamki i stacyjka oryginalne.

- Wnętrze:

fotele recaro. Kierowcy ma wszelkie regulacje mechaniczne (położenie, pompka, podudzie, lędźwie). Bardzo wygodne streetowe kubełki. Kierownica amerykański grant. Obrotomierz autometer i shiftlight msd. Pasy szare sparco z homologacją drogową. Poza tym reszta pozostała w oryginalne i jest w bardzo ładnym stanie.

- Układ kierowniczy:

nowe sworznie, nowe końcówki, nowa przekładnia, nowe łożyska w kolumnie kierowniczej

- Zawieszenie:

regulowane amortyzatory gazowe z przodu, bilsteiny B6 z tyłu, wszystkie gumy w zawieszeniu to poliuretany, stabilizator z poloneza kombi z tyłu, sprężyny z trucka z przodu. Każdy wahacz i inny element nadający się do malowania został pomalowany w czarny proszek. Jest obniżony na tyle, że zachował komfort jazdy po polskich drogach, ale estetycznie nie stoi jak koza.

- Hamulce:

całkowicie wyremontowana seria, przydałoby się coś więcej na dłuższą metę

- Koła:

obecnie założone BBS RM (oryginalne) 7Jx15, polerka rantów, malowanie rotorów w szampański kolor;) Przód opony semislicki 195/50 bridgestone, tył 195/50 Toyo Proxes.

- Napęd:

w trakcie modernizacji na skrzynię N9 i wał z forda sierry, most 4.1 ze szperą od bmw

- I wisienka na torcie, czyli silnik:

1.8 VVC ITB z rovera. Udokumentowana moc 166,5 hp sprawdzona na hamowni VTG. W silniku z seryjnych elementów zostały wymienione pompa wody i pasek, napinacz, olej, filtry. Dorabiany kolektor dolotowy i przepustnice z suzuki gsx 600. Komputer + ecu master DET3. Przewody paliwowe skręcane w oplocie. Pompa elektryczna zewnętrzna. Wiatrak tuningowy, cienki. Rury wodne nierdzewne. Odma aluminiowa. Redukcja pod filtr, z której można wyprowadzić temperaturę i ciśnienie oleju. Wydech: kolektor baranek stal (owinięty taśmą) połączony flanszą z nierdzewnym układem na 2 puszkach. Nowe sprzęgło i rozrusznik. Nowy akumulator w bagażniku (przewód z bmw).

Na pewno są jeszcze części o których zapomniałem wspomnieć. Trochę tego było;)

Samochód całkiem przyjemny do jazdy po mieście, elastyczny, energiczny, nie ma problemu z wyprzedzaniem tirów;)

Przed sprzedaniem zostanie również zrobiona polerka lakieru.

W razie pytań proszę pisać na [zasłonięte]@yahoo.pl lub dzwonić 503 [zasłonięte] 329.