Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ferenz - Przestrzeń edukacyjna dylematy NOWA!

26-06-2014, 13:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 4280288032
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-06-2014 13:41:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-

Koszt wysyłki


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


Wpłata

mBank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Krystyna Ferenz, Klaudia Błaszczyk, Iwona Rudek (red.)

Przestrzeń edukacyjna – dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne
Obszary pracy współczesnej szkoły


- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2011
- Format: B5
- Stan:
NOWA
- Okładka: miękka

- Ilość stron:
206





Nasza cena: 32,00 PLN

 

 

 

OPIS:

Głównym przedmiotem pracy „Przestrzeń edukacyjna…” jest refleksja i propozycje sposobów doskonalenia funkcjonowania ośrodków

szkolnych. Temat książki doskonale wpisuje się w aktualny dyskurs oświatowy. Autorzy poszczególnych tekstów skupiają swoją uwagę na szkole i jej znaczeniu we współczesnej strukturze społecznej, jej potrzebach i problemach. Tym samym opracowanie staje się diagnozą postawioną polskiej szkole.

Treść książki podzielona jest na trzy rozdziały podzielone za względu na obszar analizy. Pierwszy rozdział składa się z tekstów których myślą przewodnia są wyzwania przed jakimi stoi obecnie polskie szkolnictwo. Mowa tu między innymi o zmianach w sposobie realizacji funkcji dydaktycznej szkoły i konieczność jej otwarcia na wielokulturowość. Artykuły zebrane w drugiej części dotyczą roli szkoły w środowisku lokalnym i stawianych wobec niej oczekiwaniom i postulatom. Trzeci rozdział poświęcony jest wybranym problemom dotykającym współczesną szkołę m.in.: wciąż kontrowersyjnym kwestiom edukacji seksualnej, edukacji uczniów z tzw. obszarów ryzyka, integracji uczniów pełnosprawnych z niepełnosprawnymi, czy często pomijana w literaturze rola samorządu szkolnego.

Lektura książki pozwala zorientować się wśród najważniejszych zagadnień dotyczących współczesnej szkoły. Nawet jeśli nie dostarczy czytelnikowi konkretnych odpowiedzi na nurtujące pytania, z pewnością pobudzi do refleksji nad wielością obszarów funkcjonowania szkoły i różnorodnością wyzwań przed jakimi stoi.

 

SPIS TREŚCI:

Słowo wstępne

Krystyna Ferenz

Cele bliskie i dalekie edukacji szkolnej

1. Szkoła wobec nowych potrzeb edukacyjnych

Jolanta Karbowniczek

Międzykulturowość i wielokulturowość jako model edukacji otwartej na odmienność kulturową i interakcje

Marzanna Farnicka

Stan umiejętności społecznych dzieci w polskich przedszkolach i szkołach podstawowych

Małgorzata Siwińska

Edukacja przez sztukę drogą do piękna doskonalącego człowieczeństwo

Klaudia Błaszczyk

Przygotowanie współczesnej szkoły do kształcenia na odległość

Jarosław Wagner

Kształcenie na odległość wspomagane komputerowo jako element procesu edukacji przyszłych pedagogów

Ewa Nowicka

Technologie informacyjne w pracy pedagoga-terapeuty

2. Rola szkoły w środowisku lokalnym

Janusz Gęsicki

Szkoła a zmiany społeczności lokalnych

Zofia Remiszewska

Szkoła w społeczności lokalnej. Studium przypadku

Bożena Olszak-Krzyżanowska

Podmiejska „szkoła przyszłości” widziana oczami społeczności szkolnej i lokalnej

Ewa Tłuczek-Tadla

Wychowanie ku zaangażowaniu społecznemu czy bierności społecznej?

Małgorzata Krawczyk-Blicharska

Oczekiwania pracodawcy wobec szkoły wyższej jako podmiotu kształtującego przyszłego pracownika

3. Wybrane problemy edukacji we współczesnej szkole

Telimena Ryta

Bariery edukacyjne dzieci i młodzieży z obszarów edukacyjnego ryzyka

Marzena Sendyk

Funkcjonowanie w szkole dzieci z poczuciem osamotnienia w rodzinie

Iwona Rudek

Anetta Soroka-Fedorczuk

Szkolne warunki integracji dzieci pełnosprawnych z niepełnosprawnymi

Irena Bartusiak

Znaczenie samorządu szkolnego w procesie kształtowania się postaw prospołecznych uczniów

Justyna Ratkowska-Pasikowska

Wychowanie do życia w rodzinie w opinii uczniów

Emilia Olejnik-Krupa

Edukacja seksualna w polskiej i szwedzkiej szkole

Bibliografia

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Kontakt

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Ferenz - Przestrzeń edukacyjna  dylematy NOWA!