Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FEEDBACK.ROLAND I FRANCES BEE

02-10-2014, 10:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik bmbastian31
numer aukcji: 4630734160
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-10-2014 10:39:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"Seria: To, co najważniejszeFeedback to konstruktywna krytyka, reakcja - nasza na innych, ich na nas: na nasze działania, zachowanie, sposób postępowania. Feedback to podstawa rozwoju.Otrzymujemy go przez całe życie: - Formalnie - od szefa komentującego nasze wyniki i podwładnych oceniających nasz sposób kierowania nimi - Nieformalnie - od rodziny, znajomych, sąsiadów, w postaci reakcji na to, co i jak robimy - Od nas samych, dzięki gromadzeniu doświadczeń i ocenie zachowań własnych i innych ludziZ tej książki dowiesz się jak: - Dobry szef dawkuje feedback, a rozsądny pracownik ocenia go i przyjmuje - Odróżnić konstruktywny feedback od destruktywnej krytyki - Przekazywać feedback, by motywować ludzi zamiast wpędzać ich w kompleksy - Zorientować się, ile krytyki są w stanie przyjąć „kubeł"", kubek"" i naparstek"" - Posługiwać się 10 narzędziami - I gdzie samemu szukać konstruktywnego wsparcia ROLAND i FRANCES BEE są dyrektorami firmy konsultingowej Time for People"", specjalizującej się w tematyce obsługi klienta, organizacji czasu oraz analizy i oceny potrzeb w dziedzinie doskonalenia zawodowego. Wspólnie zgromadzili wiedzę profesjonalną oraz doświadczenie menedżerskie z wielkiej liczby dziedzin: handlu, finansów oraz administracji lokalnej. Ich klientami były zarówno osoby prywatne, jak i instytucje publiczne oraz sektora prywatnego: firmy handlowe, transportowe, elektroniczne, a także uniwersytety. Roland i Frances Bee napisali wspólnie kilka książek na temat zarządzania systemami informacyjnymi, szkoleń pracowniczych oraz obsługi klienta. EGZ NOWY NIE UŻYWANY STAN BDB