ZNZ1
PROMOCJA !!!
PRZEDMIOTEM AUKCJI sa NOWE
TULEJE wah. - 4szt
SWORZNIE wah. - 2szt
ŁĄCZNIKi stabilizat. - 2szt
KONCOWKI drazka - 2szt
do samochodu VW GOLF II III VENTO SEAT !
niemieckiej firmy FEBI - BILSTEIN
febi
amortyzatory,lampy,klocki,zderzaki,reflektory,lusterka,chlodnice i uklady hamulcowe na innych naszych aukcjach
ZASTOSOWANIE:
VW:
GOLF II 1[zasłonięte]988-19
JETTA II 1[zasłonięte]984-19
GOLF III 1[zasłonięte]992-19 OPRÓCZ 16V/VR6/GTI, 2.9 VR6
VENTO 1[zasłonięte]992-19 OPRÓCZ 16V/VR6/GTI, 2.9 VR6
SEAT:
TOLEDO 1[zasłonięte]991-19 OPRÓCZ 2.0 16V
CORDOBA 1[zasłonięte]993-19
IBIZA 1[zasłonięte]993-19
ZDJĘCIA:
febi
febi
W razie jakichkolwiek pytań lub niepewności prosimy kontaktować się z nami telefonicznie lub meilem.
Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!
UWAGA
INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.
Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.
Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.
SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA
W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.
Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle.
UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym.
Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.
Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu.
W przypadku gdy gdy data odbioru towaru będzie różna z datą dostawy lub protokół szkody zostanie wypełniony niedokładnie reklamacje nie bedą przez Nas uwzględnione i należy je zalatwić bezpośrednio z firmą kurierska,która dostarczyła paczkę.
REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy.
Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu(paragon fiskalny lub faktura Vat).
Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).
Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.