Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FEBI ŁĄCZNIK STABILIZATORA BMW 5 TYŁ TYLNY E39

25-12-2014, 0:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik mp_auto
numer aukcji: 4834457537
Miejscowość Głowno
Wyświetleń: 2   
Koniec: 25-12-2014 00:42:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha










Przesyłka kurierska 13zł


Pobranie Kurierskie 17zł
Odbiór osobisty 0zł




Paczki wysyłamy w każdy dzień roboczy do godziny 13. Towar wysyłamy za pobraniem lub po uprzedniej wpłacie na konto. Dane do przelewu znajdziesz w mailu generowanym automatycznie przez Allegro po dokonaniu zakupu.



Dane firmy:
MALEXA
Generała Andersa 19a
95-015 Głowno
REGON: 100[zasłonięte]843
NIP: 733[zasłonięte]122-18
Numer konta bank.:
86 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]5800002 [zasłonięte] 012482
Numer telefonu:
690 [zasłonięte] 721
Adres e-mail:
malexa_[zasłonięte]@o2.pl
Gadu-gadu:
43[zasłonięte]156




Kupujący zapoznał się i akceptuje regulamin zawarty na stronie o mnie.

Jeżeli Twoje auto znajduje się na liście nie oznacza to, że część na pewno będzie pasować. Katalog określa występowanie części w danej wersji samochodu, podane zakresy roczników podają date produkcji modelu a nie zastosowania w nim części. Niejednokrotnie występuje dwa lub więcej typów w tym samym modelu. Skontaktuj się z Nami, aby rozwiać wątpliwości.


Łącznik stabilizatora tylny FEBI BILSTEIN

ORYGINAŁ GERMANY NAJTANIEJ NA RYNKU POLSKIM


Do samochodów marki BMW 5 E39

(szczegóły zastosowania w tabeli poniżej)


 

Symbol producenta: 10038

 

Długość [mm]: 66
Materiał: aluminium
Pręt/Rozpórka: drążek łączący
Strona pasowania: oś tylna strona lewa/prawa
Masa [kg]: 0,158


BMW:     33 55 1 095 532
BMW:     33 55 1 092 292
 
 

 

 

 

 

Łączniki drążka stabilizatora stanowią połączenie stabilizatora z lewym i prawym wahaczem kół. W zależności od konstrukcji zawieszenia pojazdu występują stabilizatory osi przedniej lub osi przedniej i tylnej. Stabilizator przenosi ugięcie wahaczy z jednej strony pojazdu na drugą podczas pokonywania zakrętów, kiedy pojazd ulega przechyłowi. Zapewnia on równomierne dociążenie kół i stabilne prowadzenie pojazdu.Skutkiem zużytych łączników stabilizatora są luzy, co można wyraźnie wyczuć podczas jazdy w zakrętach, gdyż auto traci na stabilności prowadzenia, a w przypadku jazdy po nierównościach słychać stuki dochodzące spod podłogi pojazdu w okolicy zawieszenia koła przedniej osi.


O konieczności skontrolowania stanu łączników świadczą głuche stuki podczas pokonywania nierówności drogi oraz niepokojące skrzypienie w trakcie jazdy po łuku. Należy być także wyczulonym na utrudnione prowadzenie pojazdu.

 

Mająca 160 letnie doświadczenie firma FEBI ma w ofercie ponad 20,000 części zamiennych do samochodów o jakości wyposażenia oryginalnego.

 

 

FEBI

 

Rodzinne przedsiębiorstwo, które w 1844 roku założył w Niemczech Ferdynand Bilstein, z początku trudniło się produkcją pił, dłut, łańcuchów i innych wyrobów żelaznych, jednak rozwój nowych technologii spowodował, że od pierwszych dekad XX wieku firma wkroczyła na rynek motoryzacyjny. Opatentowany w 1921 roku sworzeń resorowy, pierwszy produkt sprzedawany pod marką febi, zrewolucjonizował konstrukcję samochodowych układów zawieszenia. W następnych dekadach asortyment wyrobów tej marki poszerzył się o kolejne nowatorskie elementy. Ogromne doświadczenie w zakresie obróbki metali, dążenie do osiągnięcia jak najwyższej satysfakcji klientów oraz drobiazgowa kontrola na każdym etapie produkcji pozwoliły firmie znanej współcześnie jako febi bilstein stać się jednym z wiodących producentów na niezależnym rynku części samochodowych – szeroki asortyment ponad 20000 komponentów przeznaczonych dla samochodów osobowych i ciężarowych wielu marek europejskich i azjatyckich, dorównujących jakością częściom oryginalnym, od lat cieszy się zaufaniem nabywców w 130 krajach. Stale poszerzana oferta firmy febi bilstein obejmuje elementy układów kierowniczych, hamulcowych, elektrycznych, zawieszenia oraz mocowania kół.

Dzięki wieloletniej obecności firmy na rynku motoryzacyjnym i świadomości potrzeb klientów części tej marki cechują się starannością wykonania oraz trwałością, dzięki której spełniają oczekiwania wymagających nabywców.

 


Jeżeli nie jesteście państwo pewni czy dany zestaw będzie pasował do waszego modelu prosimy o podanie numeru vin ( nadwozia ) w celu dopasowania zestawu zawieszenia do waszego modelu.

pytania prosimy kierować na e-mail malexa_[zasłonięte]@o2.pl lub kontakt tel: 690 [zasłonięte] 721


BMW 5 (E39)
520 i (1996.01 - 2000.09); 1991.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos; M 52 B (20 6 S4); M 52 B 20
520 d (2000.02 - 2003.06); 1951.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: M 47 D 20; M47204D1
520 i (2000.09 - 2003.06); 2171.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: M 54 B 22
523 i (1995.11 - 2000.09); 2494.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: M 52 B 25 (Vanos); M 52 B 25 TU
525 d (2000.02 - 2003.06); 2497.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M57256D1; M 57 D 25
525 i (2000.09 - 2003.06); 2494.00 ccm - 192.00 KM/141.00 kW; Silnik: M54256S5; M 54 B 25
525 td (1997.01 - 2003.06); 2497.00 ccm - 116.00 KM/85.00 kW; Silnik: M 51 D 25
525 tds (1996.01 - 2003.06); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)
528 i (1995.11 - 2000.09); 2793.00 ccm - 193.00 KM/142.00 kW; Silnik: M 52 B 28; M 52 B 28 TU
530 d (1998.08 - 2000.09); 2926.00 ccm - 184.00 KM/135.00 kW; Silnik: M 57 D 30
530 d (2000.09 - 2003.06); 2926.00 ccm - 193.00 KM/142.00 kW; Silnik: M 57 D 30
530 i (2000.09 - 2003.06); 2979.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M54306S3; M 54 B 30
535 i (1996.04 - 1999.03); 3498.00 ccm - 235.00 KM/173.00 kW; Silnik: M 62 B (35 8 S1); M 62 B 35
535 i (1999.04 - 2003.06); 3498.00 ccm - 245.00 KM/180.00 kW; Silnik: M 62 B (35 8 S2); M 62 B 35 TU
540 i (1996.04 - 2003.06); 4398.00 ccm - 286.00 KM/210.00 kW; Silnik: M 62 B 44; M62448S2; M 62 B 44 TU
M5 (1998.10 - 2003.06); 4941.00 ccm - 400.00 KM/294.00 kW; Silnik: S 38 B 49; S 62 B 50

BMW 5 Touring (E39)
520 i (1997.01 - 2000.09); 1991.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: M 52 B (20 6 S3) Vanos; M 52 B (20 6 S4); M 52 B 20
520 d (2000.02 - 2003.09); 1951.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: M 47 D 20; M47204D1
520 i (2000.09 - 2004.05); 2171.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: M 54 B 22
523 i (1997.01 - 2000.09); 2494.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: M 52 B 25 (Vanos); M 52 B 25 TU
525 d (2000.02 - 2004.05); 2497.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M57256D1; M 57 D 25
525 i (2000.09 - 2004.05); 2494.00 ccm - 192.00 KM/141.00 kW; Silnik: M54256S5; M 54 B 25
525 tds (1997.03 - 2004.05); 2503.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: M 51 D 25 (Inter.)
528 i (1997.01 - 2000.09); 2793.00 ccm - 193.00 KM/142.00 kW; Silnik: M 52 B 28; M 52 B 28 TU
530 d (1998.08 - 2000.09); 2926.00 ccm - 184.00 KM/135.00 kW; Silnik: M 57 D 30
530 d (2000.09 - 2004.05); 2926.00 ccm - 193.00 KM/142.00 kW; Silnik: M 57 D 30
530 i (2000.09 - 2004.05); 2979.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M54306S3; M 54 B 30
540 i (1997.01 - 2004.05); 4398.00 ccm - 286.00 KM/210.00 kW; Silnik: M 62 B 44; M62448S2; M 62 B 44 TU