Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FATMAN TL Audio FAT 2 - lampowy preamp/kompresor

09-06-2012, 20:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 099 zł      Najwyzsza cena licytacji: 1 099 zł     
Użytkownik rogol69
numer aukcji: 2352323920
Miejscowość Gryfino
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 124   
Koniec: 30-05-2012, 17:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

FATMAN TL Audio FAT 2

lampowy przedwzmacniacz / kompresor

w

IDEALNYM STANIE

Legendarny Compressor/preamp lampowy TL Audio Fatman2. W środku lampa ECC83. Daje znakomite, ciepłe, lampowe brzmienie, szerokie możliwości regulacji kompresji - od prawie niesłyszalnej, po dającej lekko przesterowany lampowy sound.

Dla początkujących możliwość wyboru presetów, nie trzeba się zastanawiać nad parametrami kompresji (czas ataku, powrotu itp.) wystarczy wybrać odpowiedni program i nagrywać!

Opis urządzenia
Jest pierwszym kompresorem lampowym, który łączy w sobie dwie funkcje. Pierwsza z nich to możliwość pełnej regulacji parametrów edycji kompresji, druga to unikalny i nowatorski przełącznik obrotowy umożliwiający wybór jednego z piętnastu fabrycznie ustawionych programów! Połączenie obu funkcji pozwala na dowolne tworzenie własnych ustawień lub korzystanie z ustawień fabrycznych! Nareszcie użytkownik otrzymuje dostęp do profesjonalnie brzmiącej lampowej kompresji, użytecznej zarówno na etapie nagrywania materiału na poszczególne ślady jak i przy finalnym zgraniu.

Dobrze brzmiąca kompresja umożliwia pełną kontrolę nad dynamiką sygnału nagrywanego na poszczególne ślady, co w efekcie procentuje przy finalnym zgraniu materiału. Nie musimy martwić się już o niespodziewane skoki poziomu, gwałtowne ściszenia i niewielką głośność gotowego utworu.

Kompresor lampowy FAT 2:
- pomaga w ustawieniu maksymalnego poziomu nagrywanego materiału,
- ułatwia prawidłowe umieszczenie w finalnym miksie wokalu oraz wszystkich instrumentów,
- powoduje, że nagrany materiał brzmi bardzo profesjonalnie,
- dodaje brzmieniu wyrafinowanego ciepła i wyrazu, charakterystycznej głębi lampowej, przydatnej zwłaszcza w nagraniach cyfrowych.

Sterowanie :
Input Gain: wysterowanie poziomu wejściowego regulowane w zakresie od -20dB do +20dB.
Output Gain:wysterowanie poziomu wyjściowego regulowane w zakresie od -20dB do +20dB.
Gain Make Up: Wysterowanie poziomu sygnału kompresowanego jest aktywne tylko gdy działanie kompresora jest włączone (compressor on). Regulacja w zakresie od 0dB do +20dB pozwala na porównywanie oryginalnego i kompresowanego sygnału bez różnic w poziomie.
Threshold: próg zadziałania przy którym sygnał zaczyna być poddawany kompresji. Regulowany w zakresie od+10dB do -20dB.
Ratio: stosunek kompresji określający stopień redukcji sygnału po przekroczeniu progu zadziałania. Regulowany w zakresie od 1:1.5 (lekka kompresja) do 1:30 (mocna kompresja).
Attack: czas narastania określający jak szybko kompresor będzie reagował na sygnał o poziomie wyższym od ustalonego progu zadziałania. Przełączany na szybki 0.5 msek (fast) lub wolny 5 msek (slow).
Release:czas zaniku określający jak szybko poziom sygnału powróci do oryginalnego po spadku poniżej progu zadziałania. Przełączany na szybki 0.2 sek (fast) lub wolny 1.5 sek (slow).
Knee: kształt punktu załamania krzywej kompresji. Delikatne załamanie krzywej (soft knee) będzie powodować łagodną, muzyczną kompresję. Ostre załamanie krzywej (hard knee) spowoduje bardziej słyszalny i ostrzejszy efekt.
Compressor bypass: wyłącza działanie sekcji kompresora oraz pozwala na porównywanie sygnału kompresowanego z oryginalnym.
Meter mode: Przełącza wskazania miernika pomiędzy poziomem redukcji i poziomem wyjściowym.



Dane Techniczne :
Instrument input: gniazdo wejściowe do bezpośredniego podłączenia instrumentu (gitara, bass, syntezator itp.) bez konieczności stosowania dodatkowego Di-box`a.
Line Inputs/Outputs: symetryczne gniazda wejść i wyjść liniowych ( jack 0.25" TRS) z przełączanym poziomem operacyjnym pomiędzy -10dB lub +4dB.
Lampa: Podwójna trioda ECC83
Pasmo:5 Hz - 40 kHz
Szumy:-78dBr (22 Hz - 22 kHz)
Zniekształcenia:typowo 0,5% dla poziomu nominalnego przy 1 kHz
Maksymalny liniowy poziom wejściowy:+20 dBu
Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dB (balansowany), +20 d (niebalansowany)
Maksymalny poziom na wejściu instrumentalnym:+8 dBu
Impedancja wejściowa na wejściu instrumentalnym:1 Mohm