Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FASHIONING THE CITY: PARIS, FASHION AND THE MEDIA

23-06-2014, 5:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 147 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270260457
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-06-2014 05:46:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12994, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65821, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22017, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51189, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05828, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12994, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65821, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22017, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51189, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05828

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Fashioning the City: Paris, Fashion and the Media

FASHIONING THE CITY: PARIS, FASHION AND THE MEDIA

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Agnes Rocamora
Language: English
Publisher: I B Tauris & Co Ltd
Publication Date: 14 April 2009
Dimensions: 2.3 x 15.4 x 23.3 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 1D4511D979

 

 

While much attention has been paid to the making of Paris in the work of writers and artists, little is known about the city as defined and created by the fashion media. Filling this gap in studies of the French capital, this original and illuminating book focuses on how the French fashion press - with its rich conjunction of words and images - has been able to construct Paris as a leading world fashion city. Based in an original analysis of fashion writing and images in contemporary French fashion magazines and newspapers, the book shows how the fashion media have been central to the consecration of the city of Paris on the fashion map, as well as its celebration in the collective imaginary. Agnes Rocamora explores, for example, the figures of 'la Parisienne' and 'la passante' (the female passer by), and the presence of the Eiffel tower in fashion visuals. She gives attention to the continuum between the French journalistic discourse and that of cultural forms such as films, paintings and literature, thus revealing the persistence across texts and time of visions of Paris and shedding light on the production and reproduction of the Paris myth.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE THEORY OF THE LEISURE CLASS Thorstein Veblen

 DISTINCTION Pierre Bourdieu

 FASHION CULTURES REVISITED Bruzzi, Gibson

 THE FASHIONED BODY Joanne Entwistle

 FASHION, CULTURE AND IDENTITY

 FASHION MEDIA: PAST AND PRESENT