Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FASHION THEORY: AN INTRODUCTION Malcolm Barnard

11-03-2015, 15:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 203.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5075092908
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 13:28:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37192, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48528, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99308, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74628, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54962, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37192, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48528, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99308, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74628, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54962

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Fashion Theory: An Introduction

FASHION THEORY: AN INTRODUCTION Malcolm Barnard

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Malcolm Barnard
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 26 Mar 2014
Dimensions: 23.1 x 15.5 x 1.3 cm
Format: Paperback
Pages: 244
Condition: NEW
Product_ID: A415[zasłonięte]217

 

 

Fashion is both big business and big news. From models' eating disorders and sweated labour to the glamour of a new season's trends, statements and arguments about fashion and the fashion industry can be found in every newspaper, consumer website and fashion blog. Books which define, analyse and explain the nature, production and consumption of fashion in terms of one theory or another abound. But what are the theories that run through all of these analyses, and how can they help us to understand fashion and clothing? Fashion Theory: an introduction explains some of the most influential and important theories on fashion: it brings to light the presuppositions involved in the things we think and say about fashion every day and shows how they depend on those theories. This clear, accessible introduction contextualises and critiques the ways in which a wide range of disciplines have used different theoretical approaches to explain - and sometimes to explain away - the astonishing variety, complexity and beauty of fashion. Through engaging examples and case studies, this book explores: fashion and clothing in history fashion and clothing as communication fashion as identity fashion, clothing and the body production and consumption fashion, globalization and colonialism fashion, fetish and the erotic. This book will be an invaluable resource for students of cultural studies, sociology, gender studies, fashion design, textiles or the advertising, marketing and manufacturing of clothes.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FASHION THEORY Malcolm Barnard

 FASHION CULTURES REVISITED Bruzzi, Gibson

 FASHION AS COMMUNICATION Malcolm Barnard

 THE FASHIONED BODY Joanne Entwistle

 FASHION, CULTURE AND IDENTITY

 APPROACHES TO UNDERSTANDING VISUAL CULTURE Barnard