Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FASHION MARKETING Mike Easey

11-04-2015, 6:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 236.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169896673
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-04-2015 06:14:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51395, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81106, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99538, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55180, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83550, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51395, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81106, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99538, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55180, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83550

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Fashion Marketing (Wiley Desktop Editions)

FASHION MARKETING Mike Easey

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mike Easey
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 10 Oct 2008
Dimensions: 17.4 x 1.5 x 24.4 cm
Format: Paperback
Pages: 280
Condition: NEW
Product_ID: 14A51C9536

 

 

'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this book offers a guide to the major decisions that will enable you to fulfil your creative potential and be a financial success: What are the major trends we should be monitoring?; How should we set our prices?; What is the most effective way to get our message across about the new product range?; Which colour-wash will be the most popular with buyers? Marketing is now a firmly established element of most fashion and clothing courses.Fashion Marketing is written to meet students' requirements and has many features making it essential reading for anyone involved in the fashion and clothing business: * deals with contemporary issues in fashion marketing * up-to-date examples of global good practice * exclusively about fashion marketing * a unique contribution on range planning with a practical blend of sound design sense and commercial realism * a balance of theory and practice, with examples to illustrate key concepts * clear worked numerical examples to ensure that the ideas are easily understood and retained * over 50 diagrams * a glossary of the main fashion marketing terms and a guide to further reading * a systematic approach to fashion marketing, not hyperbole or speculation. The new edition has been updated throughout with new material on different promotional media, visual marketing and international marketing research; and new coverage of internal marketing, supply chain management, international marketing communications as well as the role of the internet.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FASHION BUYING Helen Goworek

 FASHION MARKETING COMMUNICATIONS Lea-Greenwood

 MASTERING FASHION MARKETING Jackson, Shaw

 MARKETING FASHION (PORTFOLIO) Harriet Posner

 FASHION BRANDS: BRANDING STYLE FROM ARMANI TO ZARA

 MASTERING FASHION BUYING AND MERCHANDISING ...