Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FASHION BRANDING UNRAVELED Kaled Hameide

27-10-2014, 2:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 437.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643457644
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:40:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36787, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99673, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34502, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10655, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39765, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36787, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99673, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34502, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10655, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39765

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Fashion Branding Unraveled

FASHION BRANDING UNRAVELED Kaled Hameide

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kaled K. Hameide
Language: English
Publisher: Fairchild Books
Publication Date: 1 Jun 2011
Dimensions: 22.9 x 18.5 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 304
Condition: NEW
Product_ID: 156C67D748

 

 

Beginning with an overview of the concept of branding and the dynamics of the branding process, this book presents a complete perspective of fashion branding. It explores the application of concepts to the different categories of the fashion brand, such as The Luxury Brand and Private Labels, and will look at specific branding strategies related to the fashion industry as practiced today. The author emphasises understanding technologies that are relevant to the fashion industry and investigates how these technologies may change and challenge many of the conventional concepts. The book highlights new concepts together with the challenges and opportunities they bring, and concludes with a look at the future of fashion branding in the twenty-first century.Features - Covers brands, appropriate strategies, innovations in technology and future consumer projections - Examines concepts such as ''mass customisation'' and ''M-branding'' and their influence on retail branding - Examines major features and characteristics of the fashion industry by highlighting its segments, customers, strategies, as well as current and future trends - Balances a mix of theory and analysis and introduces new concepts to encourage the student to participate, research and think critically - Includes definitions, bold terms, mini case-studies, discussion and review questions Instructor's Resources - Instructor's Guide provides suggestions for planning the course and using the text in the classroom - PowerPoint(R) Presentation provides a framework for classroom lectures and discussions for each chapter; compatible with PC and Mac platforms

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 MARKETING FASHION (PORTFOLIO) Harriet Posner

 DELUXE: HOW LUXURY LOST ITS LUSTRE Dana Thomas

 TECHNO TEXTILES 2 Clarke, O'Mahony

 THE LUXURY STRATEGY Kapferer, Bastien

 BASICS FASHION MANAGEMENT 01: CONCEPT TO CUSTOMER