Dermacos Anti Redness płyn micelarny do demakijażu i oczyszczania skóry twarzy 150 ml
Płyn micelarny do oczyszczania skóry twarzy i wokół oczu przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami krwionośnymi oraz ze skłonnością do zaczerwienień.
Działanie
Bogata receptura płynu zapewnia bardzo silne i skuteczne działanie.
Dzięki specjalnie dobranym, naturalnym składnikom aktywnym płyn
- doskonale usuwa makijaż oraz oczyszcza skórę twarzy i wokół oczu nie naruszając naturalnej równowagi skóry
- daje natychmiastowe uczucie ukojenia i świeżości
- nie wysusza i nie podrażnia nawet wrażliwej skóry
- łagodzi i koi podrażnienia oraz redukuje zaczerwienienia
- poprawia kondycję i wygląd skóry oraz sprawia, że staje się ona doskonale oczyszczona, gładka i miękka w dotyku
Sposób użycia
Nasączonym płatkiem kosmetycznym delikatnie przetrzeć skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować codziennie, rano i wieczorem.
W celu uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się stosowanie pozostałych produktów z serii DERMACOS ANTI-REDNESS.
Testowany na skórze ze skłonnością do pękania naczynek, podrażnień i zaczerwienień. Nie zawiera środków barwiących i agresywnych konserwantów. Posiada hypoalergiczną kompozycję zapachową. Jest doskonale tolerowany przez skórę wrażliwą.
Opakowanie 150 ml
Kupując kilka produktów zwróć uwagę jakiej ilości dotyczy podstawowy koszt wysyłki i jaka jest dopłata za każde kolejne opakowanie. Informacje te znajdziesz na każdej aukcji w rubryce "Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności". Jeżeli masz wątpliwości co do kosztów przesyłki lub kupujesz większą ilośc produktów z różnych aukcji skontaktuj się z nami przed dokonaniem wpłaty albo zalicytuj i poczekaj na maila od nas z kosztami wysyłki.
W jednej przesyłce listem możemy wysłać produkty nie przekraczające masy 2 kg. Przy zamówieniu produktów, których masa sumaryczna przekracza 2 kg koszt przesyłki obliczamy indywidualnie starająć się, aby był jak najniższy.
Zapraszamy na inne nasze aukcje, kupując jednocześnie na kilku naszych aukcjach oszczędzasz na przesyłce.
KONTAKT
tel. 41 [zasłonięte]1204
gg[zasłonięte]31441
pon-pt 10:00-18-00
sob 10:00-14:00
e-mail: NaszMail
Apteka Centrum
ul. Piłsudskiego 151
26-220 Stąporków
NR KONTA
Zapraszamy na inne nasze aukcje, kupując jednocześnie na kilku naszych aukcjach oszczędzasz na przesyłce.
Przed udziałem w naszych aukcjach przeczytaj regulamin znajdujący się na stronie "O mnie" oraz informacje o przesyłce umieszczone w tabelce po prawej stronie opisu aukcji.
Jak pakujemy produkty?
Znajomość sposobu zapakowania przesyłki pomoże Ci wychwycić ewentualne nieprawidłowości, które mogą wystąpić w czasie jej dostarczania.
Produkty są przez nas pakowane zawsze razem z oryginalnymi pudełkami i całą ich zawartością. Niektóre artykuły o dużych gabarytach są wyjmowane z oryginalnego opakowania, żeby zmniejszyć koszt przesyłki lub umożliwić ich wysłanie listem (zawsze jednak wszystkie części oryginalnego opakowania znajdują się w przesyłce). Zawartość przesyłki zabezpieczona jest tekturowym kartonem i folią bąbelkową, do pakowania używamy również gumek "recepturek".
Koperta opatrzona jest na stronie z adresem naszą pieczątką. Pieczątki znajdują się dodatkowo w miejscach sklejenia koperty. Dla utrudnienia osobom trzecim dostania się do zawartości przesyłek, miejsce sklejenia koperty zaklejamy z wierzchu szarą taśmą do pudełek.
Oferujemy bardzo tanią przesyłkę listem ekonomicznym, ale pamiętaj, że nie możemy zagwarantować jej dostarczenia. Tylko przesyłki polecone są przez Pocztę Polską rejestrowane, wiec można śledzić ich losy. Nie oznacza to, że Poczta nagminnie nie dostarcza przesyłek niepoleconych.
Otrzymując przesyłkę listem poleconym przyjrzyj się dokładnie kopercie. Jeżeli cokolwiek wzbudza Twój niepokój (np. koperta jest rozdarta) zgłoś to listonoszowi i poproś o spisanie protokołu z taką informacją. Najlepiej zawsze otwieraj przesyłkę przy listonoszu i sprawdzaj jej zawartość. Spisany przez listonosza protokół ułatwia procedurę ubiegania się o ewentualne odszkodowanie od Poczty Polskiej.
Reklamacje zawartości przesyłki rozpatrujemy tylko w przypadku spisania protokołu przez listonosza i negatywnym rozpatrzeniu przez Pocztę Polską wystąpienia o odszkodowanie.
Zgłoś nam zawsze, jeżeli zawartość przesyłki nie zgadza się z zamawianą.