Opis produktu:
Stan płyty: 5 1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska) 2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem) 3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie) 4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu) 5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia) 6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5- 1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach) 2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć) 3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania) 4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania ) 5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania) 6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Stan poligrafii (książeczka): Idealny
OPIS:
Far Cry 2 jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku i bardzo wysoko ocenianej przez graczy strzelaniny. Akcję ponownie obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, dowolnie przemieszczając się po przygotowanych przez producentów mapach i staczając walki z wyjątkowo inteligentnymi przeciwnikami. Jednym z podstawowych elementów odróżniających opisywany sequel od pierwszej części Far Cry’a jest całkowita zmiana lokalizacji rozgrywanych misji. O ile w poprzedniej odsłonie serii była to tropikalna wyspa, o tyle przedstawione w kontynuacji wydarzenia rozgrywają się w Afryce. Badamy więc między innymi sawanny, pustynie oraz nieliczne dżungle i lasy.
Całkowita zmiana wystroju map nie wpłynęła jednak znacząco na właściwą rozgrywkę. W trakcie zabawy po każdej z przygotowanych plansz przemieszczamy się bez żadnych ograniczeń. Decydujemy również w jakiej kolejności wykonywać poszczególne misje, a ponadto możemy zajmować się wykonywaniem zleceń pobocznych. Przewidziano także możliwość podejmowania współpracy z lokalnymi organizacjami. Do przemieszczania się po mapach możemy używać różnych środków transportu, których w sumie jest czternaście. Są to zarówno pojazdy kołowe, jak i na przykład paralotnie.
Sztuczna inteligencja komputerowych przeciwników prezentuje wyższy od pierwszej części poziom zaawasowania. Wrogowie są w stanie między innymi przystosować taktykę działania do aktualnie panujących warunków pogodowych czy pory dnia. Do ich likwidacji możemy używać około trzydziestu różnych rodzajów broni. Oprócz zwykłych karabinów czy pistoletów są to też na przykład wyrzutnie rakiet. Warto też dodać, iż broń w miarę jej używania może podlegać zniszczeniu. Destrukcji ulega również otoczenie. Gracz może niszczyć wybrane obiekty, aby oczyścić sobie drogę czy pozbyć się trudno dostępnej grupy przeciwników.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|