Masz problem z filtrem cząstek stałych?
DPF/FAP OFF REMOVE
WYŁĄCZENIE - USUNIĘCIE
FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH WSZYSTKIE MARKI
TDI TDCI HDI CDI CDTI DCI JTD
Mercedes (EDC16, EDC17)
VW/AUDI/SEAT/SKODA (EDC16,EDC17,Siemens)
BMW/MINI (EDC16, EDC17)
VOLVO (EDC16)
FIAT/ALFA/LANCIA (EDC16, EDC17, Marelli 1.3)
OPEL/SAAB/CHEVY (EDC16, EDC17)
KIA/HYUNDAI/HONDA (EDC16)
PEUGEOT/CITROEN (EDC15, EDC16,Siemens)
FORD/JAGUAR (Siemens, EDC16, DELPHI)
RENAULT/NISSAN (EDC16)
poprzez gniazdo OBD
Proponuję Państwu usługę wyłączenia-usunięcia filtra cząstek stałych DPF / FAP poprzez usunięcie go z oprogramowania sterownika ECU więc tak jakby go nigdy nie było w aucie:)
Idąc za potrzebami naszych klientów opracowaliśmy metodę usuwania z układów wydechowych filtrów cząstek stałych nazywanych w skrócie DPF (Diesel Particulate Filter) lub FAP (Filtre à Particules). Tak duże zapotrzebowanie na tego typu usługi wynika z wysokich kosztów eksploatacji tych systemów oraz ich bardzo dużej awaryjności. Dodatkowo zatkany filtr zmniejsza moc auta oraz podwyższa spalanie.
Na rynku oferowanych jest kilka metod radzenia sobie z niedrożnym filtrem cząstek stałych, oczywiście poza wymianą na nowy. Jednakże wszystkie sposoby regeneracji filtra, czyli jego czyszczenia, są rozwiązaniem doraźnym lub wręcz w ogóle nieskutecznym. W takim przypadku problem po krótkim czasie pojawia się na nowo. W dodatku w niektórych autach ponosimy niemałe koszty płynu katalitycznego (dodatku do paliwa).
Jedynym skutecznym sposobem pozbycia się problemu z filtrem cząstek stałych jest jego usunięcie ze sterownika ECU. Co umożliwia nam usunięcie fizyczne wkładu wyłapującego cząsteczki stałe. Po takiej operacji w systemach z płynem katalitycznym zamiast dodatku można do zbiorniczka płynu dolać zwykły olej napędowy i raz na zawsze zapomnieć o filtrze cząstek stałych w samochodzie.
Przestrzegamy przed montażem wszelkiego rodzaju ELEKTRONICZNYCH EMULATORÓW które ulegają częstym awariom.
Emulator TYLKO symuluje obecność filtra. Jest to TYLKO półśrodek a nie profesjonalna modyfikacja!
Nie ryzykuj zwarcia/przeciążenia układu elektrycznego a tym samym pożaru samochodu poprzez montaż dodatkowych urządzeń i kabli bez żadnego atestu!