Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FAP DPF OFF USUNIĘCIE WYŁACZENIE WSZYSTKIE MARKI

18-07-2012, 4:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 490 zł     
Użytkownik ADELECTRONIC
numer aukcji: 2456749093
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 28   
Koniec: 29-07-2012 17:40:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

510 [zasłonięte] 724

ADT-[zasłonięte]@o2.pl

GG: [zasłonięte]86538

www.Adt-tuning.pl


Przelew na Konto bankowe
Płatność gotówką.


Przed dokonaniem zakupu proszę sprawdzić czy auto i silnik znajdują się na liście modyfikowanych aut przez nasza firmę! Lista aut dostępna na stronie!

Hamownia PODWOZIOWA

Hamownia
DROGOWA

Masz problem z filtrem cząstek stałych?

DPF/FAP OFF REMOVE

WYŁĄCZENIE - USUNIĘCIE
PROGRAMOWE I MECHANICZNE
 

FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH WSZYSTKIE MARKI

TDI TDCI HDI CDI CDTI DCI JTD
Mercedes (EDC16, EDC17)
VW/AUDI/SEAT/SKODA (EDC16,EDC17,Siemens)
BMW/MINI (EDC16, EDC17)
VOLVO (EDC16)
FIAT/ALFA/LANCIA (EDC16, EDC17, Marelli 1.3)
OPEL/SAAB/CHEVY (EDC16, EDC17)
KIA/HYUNDAI/HONDA (EDC16)
PEUGEOT/CITROEN (EDC15, EDC16,Siemens)
FORD/JAGUAR
(Siemens, EDC16, DELPHI)
RENAULT/NISSAN (EDC16)
poprzez gniazdo OBD

Proponuję Państwu usługę wyłączenia-usunięcia filtra cząstek  stałych DPF / FAP poprzez usunięcie go z oprogramowania sterownika ECU więc tak jakby go nigdy nie było w aucie:)

Idąc za potrzebami naszych klientów opracowaliśmy metodę usuwania z układów wydechowych filtrów cząstek stałych nazywanych w skrócie DPF (Diesel Particulate Filter) lub FAP (Filtre à Particules). Tak duże zapotrzebowanie na tego typu usługi wynika z wysokich kosztów eksploatacji tych systemów oraz ich bardzo dużej awaryjności. Dodatkowo zatkany filtr zmniejsza moc auta oraz podwyższa spalanie.
Na rynku oferowanych jest kilka metod radzenia sobie z niedrożnym filtrem cząstek stałych, oczywiście poza wymianą na nowy. Jednakże wszystkie sposoby regeneracji filtra, czyli jego czyszczenia, są rozwiązaniem doraźnym lub wręcz w ogóle nieskutecznym. W takim przypadku problem po krótkim czasie pojawia się na nowo. W dodatku w niektórych autach ponosimy niemałe koszty płynu katalitycznego (dodatku do paliwa).
Jedynym skutecznym sposobem pozbycia się problemu z filtrem cząstek stałych jest jego usunięcie ze sterownika ECU.  Co umożliwia nam usunięcie fizyczne wkładu wyłapującego cząsteczki stałe. Po takiej operacji w systemach z płynem katalitycznym zamiast dodatku można do zbiorniczka płynu dolać zwykły olej napędowy i raz na zawsze zapomnieć o filtrze cząstek stałych w samochodzie.

Przestrzegamy przed montażem wszelkiego rodzaju ELEKTRONICZNYCH EMULATORÓW które ulegają częstym awariom.
Emulator TYLKO symuluje obecność filtra. Jest to TYLKO półśrodek a nie profesjonalna modyfikacja!
Nie ryzykuj zwarcia/przeciążenia układu elektrycznego a tym samym pożaru samochodu poprzez montaż dodatkowych urządzeń i kabli bez żadnego atestu!


<