Fantastyczna Podróż Wujka Alberta
NOWA W FOLII
Fantastyczna Podróż Wujka Alberta
Fantastyczna Podróż Wujka Alberta. Kameleon Tom jest w wielkim niebezpieczeństwie. Czy aby go ocalić podążysz śladami Wujka Alberta? Wujek Albert zabierze młodych odkrywców na emocjonującą podróż, pełną niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Odkryjesz najdalsze zakątki Ziemi, od Istanbułu do Zanzibaru przez Borneo i Amazonię... Na swej drodze zmierzysz się z groźnymi krokodylami, mięsożernymi roślinami, nie opędzisz się od psotnych krabów i skosztujesz magicznego napoju... Czy stawisz czoła wyzwaniom, które napotkasz w trakcie fantastycznej podróży?
Nauka przez zabawę
Fantastyczna Podróż Wujka Alberta to wspaniała przygoda, która zaprosi młodych odkrywców w podróż dookoła świata. Podróżuj łodziami podwodnymi, samolotami, żaglowcami czy motorówkami. Spotkaj nowych przyjaciół, takich jak pancerniki, ropuchy, gąsienice i pieprzojady. Gromadź nowe doświadczenia, niezbędne wszystkim młodym odkrywcom. Dowiedz się, jak odczytywać długości i szerokości geograficzne, przemierzając kolejne strefy czasowe. Rozwiń swój zmysł obserwacji, inteligencję i zręczność rozwiązując napotkane na drodze zagadki.
Sprawdzona koncepcja Albumu Wujka Alberta
"Fantastyczna Podróż Wujka Alberta" to druga część przygód Twojego dziecka pod czujnym okiem zakręconego staruszka. Seria z Wujkiem Albertem symuluje naturalny sposób poznawania świata przez dziecko. Młody podróżnik eksperymentuje z poszczególnymi elementami programu, odkrywa tajemne przejścia, bada napotkane rośliny czy przedmioty, poznaje nowych przyjaciół - a wszystko to odbywa się zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami dziecka. Poszczególne produkty opowiadające o niespotykanych przygodach Wujka Alberta były wielokrotnie nagradzane na całym świecie - m. in. otrzymały wyróżnienie Mobius Prize nadawane pod patronatem Unesco. Pierwsza część znalazła już uznanie wśród polskich użytkowników i w prasie.
W roli Wujka Alberta Henryk Machalica.
- Nieliniowa gra z wieloma zakończeniami
- Program rozwija umiejętności takie jak kreatywność, zmysł obserwacji czy zręczność
- Oryginalny, poetycki i realistyczny świat z trójwymiarową grafiką, muzyką, filmami...
Wymagania: Pentium, karta graficzna kompatybilna z VGA, 32 MB RAM, Windows 9x/ME
|