Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D

21-07-2014, 18:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 399 zł     
Użytkownik MarketMuzycznyPL
numer aukcji: 4408435593
Miejscowość lębork
Wyświetleń: 90   
Koniec: 21-07-2014 18:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 20.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D

Przedmiotem komisowym jest perkusja firmy Fame, model DD 602 V2. Instrument w dobrym stanie technicznym jak i wizualnym. Do zestawu perkusyjnego dołączony jest wzmacniacz Firmy Behringer Eurolive B208D. Również w dobrym stanie technicznym jak i wizualnym. Wystarczy przyjść i kupić i cieszyć się z instrumentu. Cały komplet gotowy do podłączenia i grania.

Polecamy Market Muzyczny 


Konstrukcja padów imitujących tomy, werbel i stopę osadzona jest na podstawie z tworzywa sztucznego, która zawiera cztery otwory mocujące do śrub. Na niej osadzony jest kilkucentymetrowy drewniany korpus, na którym metalowa obręcz naciąga ośmiocalową membranę. Obręcz wytłumiona jest gumową nakładką. Korpus wypełniony jest gąbką, a tuż pod naciągiem znajduje się metalowa płytka, na środku której znajduje jest czujnik. Aby uniknąć uderzenia bezpośrednio w metalową nawierzchnię, między membraną a płytką znajduje się jeszcze cienka warstwa pianki. Wszystkie pady wyposażone są w cztery śruby naciągające, co zresztą nie gra tutaj jakiejś szczególnej roli. Największy komfort gry osiągniemy przy możliwie jak najmocniejszym naciągnięciu membran, co spowoduje lepsze odbicie pałeczki od padu.


Pad do stopki zamocowany jest na specjalnie wyprofilowanej blasze, która wyposażona jest w dwie śruby kolcowe, mające uniemożliwić przesuwanie w przód. Dodatkowo całość podpierają dwie nóżki zakończone gumowymi końcówkami, dające się w nieznacznym, jednak w wystarczającym zakresie regulować. Okrągły pad na "centralę" po­zwoli w przyszłości podpiąć podwójną stopkę typu "twin". Pedał standardowo załączony do zestawu posiada możliwość dodatkowego zamocowania do konstrukcji padu za pomocą dwóch śrub.


Pady oddają uderzenie dużo lepiej niż klasyczne naciągi założone na bębnach akustycznych (nie licząc werbla), ale odrobinę gorzej niż dzieje się to w przypadku padów gumowych (na przykład Yamaha DTX). Również poziom hałasu wydobywany przy uderzeniu w naciąg jest nieco wyższy od uderzenia w pady gumowe.


Pozostałe trzy pady, które imitują blachy oraz hi-hat, zbudowane są z tworzywa sztucznego. Kształtem przypominają ćwiartkę koła, a górna ich część pokryta jest czymś co przypomina w dotyku zamsz. Komfort gry na tych padach jest bardzo dobry, oddają uderzenie podobnie do prawdziwych blach akustycznych. Bardzo dobre wrażenie wywarł na mnie kontroler hi-hatu. Wprawdzie mamy do dyspozycji tylko dwie pozycje przełącznika (otwórz i zamknij), ale mechanizm działał bardzo precyzyjnie zarówno podczas otwierania-zamykania hi-hatu jak i podczas wyzwalania dźwięku granego nogą.


Wszystkie pady są monofoniczne lub - inaczej mówiąc - jednostrefowe. Oznacza to, iż za pomocą jednego z nich możemy wyzwalać tylko jedną próbkę. Nie ma więc dodatkowego czujnika dla ramki na padzie werbla czy też osobnej strefy dla uderzenia w kopułkę "blachy" ride. Pady wyposażone są w gniazda wyprowadzające sygnał typu TRS 1/4". Podczas gry nie było problemów z wypadającymi wtyczkami. Wiązka kabli łącząca pady z modułem brzmieniowym zawiera różnej długości przewody dopasowane do poszczególnych elementów zestawu i zakończone kolorowymi wtyczkami. Aby ułatwić instalację kable spięte są gumową osłonką.

 

 

Moduł mocujemy do ramy w sposób identyczny jak pady tomów czy werbla. Umiejscowienie modułu z lewej strony jest bardzo wygodne i daje błyskawiczny dostęp do edycji nawet podczas gry. Urządzenie zasilane jest załączonym do zestawu 9-woltowym zasilaczem. Wszystkie złącza, oprócz usytuowanego z przodu wyjścia słuchawkowego, umieszczone są na tyle urządzenia. Moduł posiada osiem wejść wyzwalających dla padów oraz stereofoniczne wejście dla podłączenia kontrolera hi-hatu. Oprócz tego mamy złącza MIDI IN/OUT, dwa monofoniczne wyjścia audio (lewy i pra­wy kanał) oraz wejście AUX IN, które posłuży do podłączenia odtwarzacza CD czy MD. Sygnał z tego wejścia będzie miksowany z sygnałem uzyskanym z modułu za pomocą potencjometru AUX IN. Takie rozwiązanie przyda się do grania z zewnętrznym podkładem dźwiękowym. Wszystkie regulatory umieszczone są na panelu frontowym, gdzie od razu nasz wzrok przyciąga czytelny podświetlany wyświetlacz. Edycja odbywa się przy użyciu kilku ekranów edycyjnych, pomiędzy którymi przełączamy się przyciskami umieszczonymi pod wyświetlaczem. Przyciskiem CLICK uaktywniamy metronom, który pokazuje tempo również błyskaniem czerwonej diody świecącej. Metronom możemy dostosować do naszych potrzeb przypisując mu dowolne brzmienie, strój i głośność.


Moduł wyposażony został w kilka funkcji treningowych, które pozwolą nam na grę z akompaniamentem oraz na zarejestrowanie naszych poczynań. Do dyspozycji mamy 50 gotowych zaaranżowanych utworów w różnych stylach, w których możemy wyciszyć ścieżkę perkusyjną. Przyciskami ACCOMP +/- możemy regulować proporcje głośności pomiędzy bębnami a akompaniamentem. Doskonałym sposobem na zweryfikowanie umiejętności gry na bębnach jest zarejestrowanie swojej gry. Mamy do dyspozycji cztery wolne komórki (User Song), w których możemy zarejestrować naszą grę na dwóch ścieżkach. W gotowych nagraniach możemy dowolnie podmieniać zestawy perkusyjne, a ślady poddawać kwantyzacji. Gdybyśmy chcieli nagrać więcej ścieżek, wówczas możemy połączyć dwie nagrane już ścieżki funkcją Merge Track, w ten sposób zwalniając jedną z nich. Istnieje także możliwość kopiowania dowolnego utworu fabrycznego do pamięci utworów użytkownika. Tempo utworów i metronomu możemy dowolnie regulować w zakresie od 30 do 280BPM.



Specyfikacja wzmacniacza: 

 

  • wysoka moc 173 W RMS, 2-drożna,
  • system ultra-kompaktowy i lekki zapewnia doskonałe brzmienie nawet przy dużym ciśnieniu akustycznym,
  • rewolucyjny wzmacniacz cyfrowy klasy D,
  • zintegrowany zasilacz impulsowy,
  • zintegrowany procesor DSP,
  • 8" przetwornik niskich częstotliwości,
  • ciśnieniowy przetwornik wysokich częstotliwości z membraną aluminiową 1.35",
  • szeroki kąt rozproszenia, tuba stożkowa,
  • nisko-szumowe wejście liniowo/mikrofonowe z regulacją poziomu i wskaźnikiem przesterowania,
  • dodatkowe liniowe wyjście sygnału,
  • obudowa trapezowa w kolorze czarnym umożliwia stosowanie jako monitor podłogowy,
  • ergonomiczne uchwyty ułatwiające przenoszenie,
  • flansza na statyw 35 mm,
  • wysokiej jakości komponenty zapewniają bezawaryjną pracę,
  • zaprojektowany przez Behringer Germany.
  • moc RMS: 173 W @ 8 Ohm (LF: 135 W, HF: 38 W),
  • głośniki: 8" + 1.35" driver ciśnieniowy z aluminiową membraną,
  • zakres częstotliwości: 65 Hz - 20 kHz,
  • częstotliwość zwrotnicy: 24 kHz,
  • poziom ciśnienia akustycznego dźwięku: max. 113 dB SPL @ 1 m,
  • limiter: optyczny,
  • korektor dynamiczny: kontrolowany przez procesor,
  • korektor:
  • wysokie (HIGH): 12 kHz / +/-15 dB,
  • niskie (LOW): 80 Hz / +/- 15 dB,
  • pobór mocy: Max. 300 W,
  • złącza:
  • wejście XLR (serwo-symetryczne),
  • wejście Jack 1/4" TRS (serwo-symetryczne),
  • wyjście Link XLR,
  • wymiary (wys. x szer. x głęb.): ok. 372 x 249 x 205 mm,
  • waga: 6.7 kg



Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D

Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D

Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D

Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D

Fame DD602 v2 + behringer Eurolive B208D