Charakterystyka:
- Wysoki i stabilny moment na wale silnika przy pracy silnikowej jak i przy pracy regeneracyjnej, ponad 200 % momentu przy niskich prędkościach dzięki sterowaniu wektorowemu
- Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa zgodnie z IEC 61800-5-2 STO, SS1 (EN ISO 13849-1) (wersja PL- W1)
- Tryb oszczędzania energii dla aplikacji pompowo – wentylatorowych
- Kompaktowa obudowa, możliwy montaż jeden obok drugiego
- Wbudowany filtr przeciwzakłóceniowy EMC redukujący poziom zakłóceń elektromagnetycznych
- Wbudowany regulator PID umożliwia automatyczne sterowanie np. pompami i wentylatorami
- Wbudowany czoper hamowania
- Wbudowana funkcja programowania blokowego
- Oprogramowanie umożliwiające zastosowanie w zaawansowanych aplikacjach (sterowanie hamulcem, itp.)
- Wysoka częstotliwość nośna redukuje akustyczny hałas silnika CD
- Wbudowane łącze szeregowe RS485 pozwala na łatwą komunikację z falownikiem
- Spełnia wymagania UL, CSA i CE
- Spełnia wymagania EMC i ATEX
Sygnały prędkości:
- wbudowane pokrętło na pulpicie (motopotencjometr)
- zewnętrzny potencjometr 1-10kohm
- sygnał napięciowy 0-10V (skalowany dowolnie)
- sygnał napięciowy -10-0-10V (skalowany dowolnie)
- sygnał prądowy 4-20mA (skalowany dowolnie)
- 15 ustalonych prędkości przez wejścia cyfrowe
- zdalny panel np. MITOS VT6, RKP00
- impulsami przez wejście wielofunkcyjne
- interfejs komunikacyjny RS485 z protokołem Modbus
Wejścia i wyjścia cyfrowe:
- 6 programowalnych wielofunkcyjnych wejść cyfrowych (dla jednego wejścia można
przypisać kilka funkcji), wejście analogowe można przełączyć na 7 wejście cyfrowe
- wybór logiki wejść PNP lub NPN (dodatnia lub ujemna)
- 2 wyjście przekaźnikowe przełączalne, programowalne 1 styk przełączny, 1 styk NO
- 1 wyjście wielofunkcyjne separowane galwanicznie otwarty kolektor (OC)
Wejścia i wyjścia analogowe:
- 2 wejścia analogowe, napięciowe, dowolnie skalowane np 0-10V, w tym jedno -10-0-10V
- 1 wejście analogowe, prądowe, dowolnie skalowane np 0-20mA, 4-20mA
- 1 wyjście analogowe prądowe lub napięciowe, programowalne