Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fallout: New Vegas

08-02-2014, 12:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik oldskul_com_pl
numer aukcji: 3928981766
Miejscowość Dębno
Wyświetleń: 3   
Koniec: 08-02-2014 12:07:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

INFORMACJE

Kontakt:

E-mail [zasłonięte]@gmail.com
Telefon 783 [zasłonięte] 803
Gadu-Gadu 37[zasłonięte]231

Akceptowane sposoby płatności:

Przelew bankowy
PayU
Płatność przy odbiorze
    

Numery rachunków bankowych:

73 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406135
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581133 [zasłonięte] 817091 
 

Przedmiotem aukcji jest gra na konsolę Sony Playstation 3


Fallout: New Vegas

 

Opis produktu: 

 

Stan płyty: 5+
1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska)
2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem)
3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie)
4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu)
5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia)
6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)

Stan pudełka: 4+
1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach)
2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć)
3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania)
4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania )
5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania)
6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania) 

Stan poligrafii (książeczka): Idealny

 

OPIS:

Fallout: New Vegas to kolejna, po Fallout 3, odsłona popularnego postapokaliptycznego cyklu zapoczątkowanego w 1997 roku. Dzieło zostało opracowane przez studio Obsidian Entertainment, za którego założenie odpowiadają byli członkowie firmy Black Isle Studios, producenta dwóch pierwszych odsłon marki Fallout.

Produkcja skupia się na ukazaniu konfliktu trzech frakcji: New California Republic, Caesar’s Legion oraz mieszkańców New Vegas. Gracz wciela się w kuriera/podróżnika (jego statystyki kreujemy w teście psychoanalitycznym), którego przed śmiercią ratuje zaprzyjaźniony robot. W grze powraca oczywiście Pip-Boy, którego otrzymujemy od właściciela maszyny.

Rozgrywka w Fallout: New Vegas jest dokładnym odzwierciedleniem mechaniki ukazanej w Fallout 3. Kontrolujemy tu zatem nieustannie rozwijającego się bohatera, a akcję obserwujemy z widoku TPP lub FPP (w zależności od osobistych upodobań). Powraca także system walki o nazwie V.A.T.S., umożliwiający m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika (w zależności od liczby posiadanych punktów akcji).

Do dyspozycji gracza oddano wiele nowych perków i możliwości (część z nich dotyczy chociażby walki na bliski dystans). Wśród nowości znalazły się również niedostępne wcześniej bronie, jak np. karabin przypominający M4, czy też minigun. Broń można modyfikować, by polepszyć jej właściwości (np. zwiększyć pojemność magazynka lub dodać do karabinu myśliwskiego celownik optyczny). Nasze działania w czasie rozgrywki wpływają nie tylko na karmę, ale i popularność w oczach poszczególnych stron konfliktu.

Twórcy z Obsidian Entertainment zdecydowali się również na powiązanie systemu dialogów z umiejętnościami. W rozmowach opartych na pobocznych zdolnościach otrzymujemy dla przykładu dwa teksty: dla postaci z wysokim poziomem umiejętności (sukces) i niskim poziomem umiejętności (porażka). Umieszczenie obu opcji pozwala pokazać graczom, że mogli zdziałać coś w danej materii. Nic nie stanie ponadto na przeszkodzie, by w podróżach po świecie gry towarzyszyło nam 2 lub 3 pomocników.

W grze nie mogło zabraknąć kilku nowości. Pierwszą z nich jest system tworzenia i modyfikowania przedmiotów. W specjalnych miejscach gracze mogą więc produkować naboje, gotować posiłki i tworzyć mikstury chemiczne. Kolejną ciekawostką jest tryb „hardcore”, który znacznie utrudnia zabawę. Twórcy produkcji podrasowali też między innymi system wydawania rozkazów kompanom.

Oprawa graficzna powstała w oparciu o zmodyfikowany silnik graficzny pochodzący z The Elder Scrolls IV: Oblivion, wykorzystany także w Fallout 3. Dzięki niemu autorzy byli w stanie opracować szczegółowy świat, cechujący się dobrze wymodelowanymi obszarami otwartymi oraz zachęcającymi do odwiedzin wnętrzami rozmaitych budowli.

 

 

Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.

 


 

 

oldskul.com.pl