Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Falkiewicz - Przemoc symboliczna w przedszkolu NOW

28-01-2012, 1:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2059739127
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 26-01-2012 07:42:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Koszt wysyłki


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Małgorzata Falkiewicz-Szult

Przemoc symboliczna w przedszkolu


 

    - Wydawnictwo: Impuls
    - Rok wydania: 2007, wydanie II
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
188





   Nasza cena:  19,00 PLN

 

 

 

OPIS:

W procesie wychowania dzieci w rodzinie i przedszkolu zjawisko przemocy symbolicznej stanowi jeden z nieświadomych elementów socjalizacji. Autorka podjęła próbę odpowiedzi na pytania: jakie przejawy przemocy symbolicznej zróżnicowane ze względu na treść występują w edukacji przedszkolnej, jak dochodzi do inicjowania przemocy symbolicznej wobec dzieci?

Praca składa się z dwóch części. W pierwszej – teoretycznej – dokonano przeglądu literatury przedmiotu. W drugiej części książki skoncentrowano uwagę na prezentacji rzeczywistości przedszkolnej, w której zachodzą różne interakcje między podmiotami edukacji, uruchamiane przemocą symboliczną. Każdy z rozdziałów tej części zawiera opis zachowań nauczycielek i dzieci oraz rezultaty sprawowania władzy i autorytetu.

Jednym z powodów napisania tej książki była chęć zainspirowania nauczycieli, studentów pedagogiki oraz rodziców do poznania i zrozumienia zjawisk przemocy symbolicznej.

 

SPIS TREŚCI:

 

Wstęp

 

Część I

 

Teoretyczne spojrzenie na przemoc symboliczną i przedmiot profesjonalnych działań nauczyciela

 

Rozdział 1.

 

Przemoc symboliczna w edukacji. Zarys problematyki

 

Pojęcie przemocy symbolicznej

Przedszkole jako instrument i miejsce przemocy symbolicznej

Władza – nośnik p[przemocy symbolicznej

Podsumowanie

 

Rozdział 2.

 

Przemoc symboliczna w perspektywie rozwoju dziecka i profesjonalnych działań nauczyciela

 

Obecność przemocy symbolicznej w procesie socjalizacji dziecka

Rozwój dziecka jako cel profesjonalnej działalności nauczyciela

Profesjonalizm nauczyciela a przemoc symboliczna

Podsumowanie

 

Część II

 

Przejawy przemocy symbolicznej w przedszkolu – klasyfikacja

 

Wprowadzenie

 

Rozdział 1.

 

Komunikacja werbalna – akty językowe

 

Komunikacyjny wymiar przemocy symbolicznej

Przemoc symboliczna za pośrednictwem aktów językowych

Pozytywne doświadczenia komunikacyjne dzieci w świetle przemocy symbolicznej

Podsumowanie

 

Rozdział 2.

 

Komunikacja niewerbalna – akty kinetyczne

 

Komunikacja niewerbalna jako przejaw przemocy symbolicznej

Przemoc symboliczna w sferze aktów kinetycznych

Możliwość łagodzenia przemocy symbolicznej na płaszczyźnie niewerbalnej

Podsumowanie

 

Rozdział 3.

 

Reguły i system oceniania – akty ewaluacyjne

 

Istota przemocy symbolicznej w procesie oceniania

Przemoc symboliczna w zakresie aktów ewaluacyjnych

Strategie wzmacniania prorozwojowej przemocy symbolicznej

Podsumowanie

 

Rozdział 4.

 

Przestrzeń dydaktyczna: użytkownicy i dystrybucja

 

Zagospodarowanie przestrzeni a przemoc symboliczna

Użytkowanie i dystrybucja przestrzeni dydaktycznej w wymiarze symbolicznym

Pozytywny wymiar przemocy symbolicznej w sferze zagospodarowania przestrzeni

Podsumowanie

 

Rozdział 5.

 

Organizacja pracy edukacyjnej: presja czy oferty pedagogiczne?

 

Organizacja pracy edukacyjnej w perspektywie przemocy symbolicznej

Przemoc symboliczna poprzez organizację pracy edukacyjnej

Organizacja pracy edukacyjnej jako podmiotowy wymiar przemocy symbolicznej

Podsumowanie

 

Zakończenie

 

Bibliografia

 


 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Falkiewicz - Przemoc symboliczna w przedszkolu NOW