Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FACILITY MANAGEMENT W OBIEKTACH BIUROWYCH NOWAopis

04-11-2014, 13:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 4671273139
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-11-2014 13:27:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JAKOŚĆ I ZARZĄDZANIE W PRZESTRZENI ARCHITEKTONICZNEJ - 2

FACILITY MANAGEMENT W
OBIEKTACH BIUROWYCH


praca zbiorowa pod redakcją
ANDRZEJA NIEZABITOWSKIEGO

 INFORMACJE:




Wydawnictwo - WPŚ
Rok - 1998
Stron - 78
Oprawa - MIĘKKA LAKIEROWANA
Format - A4

STAN - NOWA




FACILITY MANAGEMENT -

Działalność ekspercka w zakresie:

• analizy wykorzystania przestrzeni
• dopasowania przestrzeni i urządzeń wspomagających do potrzeb organizacyjnych instytucji
• zarządzania przestrzenią - adaptacje, przygotowanie przestrzeni pod wynajem, modernizacje istniejących obiektów

. przeprowadzenia oceny jakości obiektu (technicznej, funkcjonalnej,
behawioralnej, częściowo organizacyjnej i finansowej) przed modernizacją i rozbudową

• pomocy w ustalaniu strategii kontraktów czynszowych
• pomocy w organizacji działu facility managera w przedsiębiorstwach posiadających duże nieruchomości
• pomocy w opracowaniu strategii rozwoju nieruchomości (podniesienie wartości, podniesienie zysków z nieruchomości, obniżenie kosztów utrzymania)
• oceny bezpieczeństwa p.poż.
• przygotowania programu przestrzenno-użytkowego dla nowych obiektów z uwzględnieniem potrzeb organizacyjnych instytucji

 ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

* wysyłka odbywa się w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych - LISTEM POLECONYM LUB PACZKĄ (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
NA ŻYCZENIE RACHUNEK


Opis:
1. Wstęp

1.1 Program Tempus Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej
-A. Niezabitowski 7
1.2 Uczestnicy programu Tempus 10
1.3 Wyjaśnienie terminu „facility management" - A. Niezabitowski 11

2. „FM" - facility management - teoria i praktyka

2.1 Budynek jako artefakt i jego znaczenie rynkowe - E. Niezabitowska 14
2.2 Elementy środowiska biznesu - core business, real estate, facility management
- E. Niezabitowska 19
2.3 Budynek jako źródło dochodów-AT. Fross 23
2.4 Planowanie budynku jako towaru rynkowego - K. Fross 25

3. Badania jakości - metoda POE

3.1 Metoda POE jako podstawowa działalność FM - E. Niezabitowska 32
3.2 Metoda POE w praktyce - E. Niezabitowska 35
3.3 POE w programie studiów architektonicznych Wydziały Architektury Politechniki Śląskiej - E. Niezabitowska 36
3.4 Badania jakościowe w budownictwie mieszkaniowym w Eindhoven
w Holandii - E. Niezabitowska 40

4. Analizy obiektów biurowych. Wybrane zagadnienia jakościowe

4.1 Charakterystyka obiektów biurowych w Szkocji, Holandii i Szwecji
-K. Fross, E. Niezabitowska, M. Sitek 42

4.2 Szkocja - analizy wybranych obiektów biurowych - K. Fross
4.2.1 Biura firmy Excell-jakość pracy biurowej 43
4.2.2 Scottish Enterprise - „Office of the futurę" - nowa idea biura,
miejsca pracy przyszłości 45
4.2.3 IBM - biura na godziny 52
4.2.4 Xerox - bezpieczeństwo i ochrona osób, budynku oraz baz danych 52
4.2.5 SGBS - Centrum facility management - organizacja przestrzeni
a system użytkowania 55
4.2.6 British Energy - przestrzeń pracy biurowej 56
4.2.7 Cosla - organizacja centrum usług konferencyjnych 58
4.2.8 Scottish Office - zarządzanie przestrzenią kompleksu
administracji rządowej 59

4.3 Działalność facility managera w obiektach biurowych w Holandii
- E. Niezabitowska
4.3.1 Siedziba NMB Banku - inteligencja w skali człowieka 60
4.3.2 Dzielnica biurowa (officepark)-parkbiurowy 63
4.3.3 Rabofacet Bank - nowe aspekty efektywności wykorzystania miejsc pracy 64
4.3.4 Inteligentny budynek laboratoryjny Wydziału Chemii TU --bezpieczeństwo, niezawodność, elastyczność 69
4.3.5 Audytorium TU 71

4.4 Wybrane obiekty biurowe Góteborgu - M. Sitek
4.4.1 Postał Terminal - rozwój procesów technicznych i organizacji pracy -
- wolne przestrzenie do zagospodarowania 72
4.4.2 Eriksberg - dzielnica biurowa w dawnych dokach stoczni Gotaverken 73
4.4.3 Volvo - zmiany organizacji pracy a przestrzeń architektoniczna 74
4.4.4 Przykłady biur i hal montażowych Ericsson - Boras 74

5. Bibliografia 76
FACILITY MANAGEMENT W OBIEKTACH BIUROWYCH NOWAopis




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE

POZDRAWIAM